طراحی سایت در اینترنت برای کسب و کار

© Depositphotos.com / Denys Prykhodovممکن است اپل از سه رایانه مک جدید خود را زودتر از موعد رونمایی کند + جزئیات
ممکن است اپل از سه رایانه  مک جدید خود را زودتر از موعد رونمایی  کند + جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
اینترنت یک پلت فرم قدرتمند است که آگاهی گسترده ای از وب سایت های تجارت الکترونیکی را فراهم می کند. میلیون ها نفر روزانه در اینترنت جستجو می کنند و به دنبال محصولات و خدمات هستند.
خرید آنلاین سال به سال در حال افزایش است و به عنوان روشی مناسب برای خرید محصولات دیده می شود، جایی که می توانید در هر زمانی از روز خرید کنید. مزایای داشتن سایت فروشگاهی چیست و هزینه آن به چه عواملی بستگی دارد؟

مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی

ممکن است در حال حاضر مقداری از بودجه کسب و کار خود را برای پیدا کردن مخاطبان جدید کنار گذاشته باشید. روش های گوناگونی که برای یافتن مشتریان می توانید از آن ها بهره بگیرید می توان به تبلیغات در روزنامه های محلی یا خرید تبلیغات در رادیو یا تلویزیون اشاره کرد. اما از مزیت ‌های سفارش سایت فروشگاهی این است که شما می‌توانید به مشتریان بیشتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا کنید. یک فروشگاه آنلاین موانع سفر، پارکینگ و گم شدن در مسیر را که می تواند برخی از مشتریان را دور کند، برطرف می کند. همچنین طراحی سایت می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان در تمامی دنیا دسترسی داشته باشید. اگر شما نیز می‌خواهید راه‌هایی برای افزایش سریع‌تر فروش، کاهش هزینه ‌های عملیاتی کسب‌وکار و افزایش حاشیه سود برای کسب‌وکار خود بیابید، سفارش سایت فروشگاهی یک راه مؤثر برای پیشرفت شما است.علاوه بر این، وب ‌سایت‌ های تجارت الکترونیک به شما این امکان را می‌دهند که از طیف وسیعی از تکنیک‌های بازاریابی و فروش استفاده کنید تا به مردم دلیل بیشتری برای ماندن در وب‌سایت شما و خرید محصولات شما ارائه دهید. در ادامه درباره عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نکات طراحی سایت

استفاده از فضای سفید:اگر می خواهید با طراحی وب، فروش خود را افزایش دهید، مطمئن شوید که از فضای سفید استفاده می کنید. بسیاری از شرکت ها این اشتباه را مرتکب می شوند که سعی می کنند هر نقطه از وب سایت خود را با اطلاعات یا تصاویر بصری پر کنند. با این حال، واقعیت این است که بارگذاری بیش از حد سایت شما می تواند آن را برای مخاطبان شما حواس پرت تر و طاقت فرساتر کند.
فضای سفید برای طراحی خوب ضروری است. به شما این امکان را می دهد که یک سایت تمیز داشته باشید و مخاطبان خود را بر روی اطلاعات مهم متمرکز کنید. وب سایت اپل یک نمونه عالی از استفاده از فضای سفید برای تمرکز بازدیدکنندگان است.
طراحی ریسپانسیو:وقتی اهمیت طراحی وب برای فروش را بدانید، می توانید تاثیر داشتن یک سایت کاربردی که برای مخاطبان خود جذاب باشد را درک کنید. اولین قدم برای افزایش فروش، یکپارچه سازی طراحی واکنشگرا است. طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که سایت شما با هر دستگاهی که شخصی استفاده می کند سازگار است.
طراحی رابط کاربری: یکی دیگر از نکات مهمی که حین طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید؛ طراحی رابط کاربری می باشد. طراحی رابط کاربری به نوعی پیوند بین کاربران و سایت شما محسوب می شود. این طراحی شامل عناصر اولیه طراحی می شود که حتما باید وجود داشته باشد تا مخاطب بتواند در سایت شما بچرخد و در خصوص استفاده از خدمات شما تصمیم گیری کند. این رابطه همیشه در حال تکامل بین یک فرد و سیستمی است که از آن استفاده می کند. این شامل نحوه تعامل وب سایت شما با کاربران، طراحی کلی و نحوه ارائه اطلاعات است.
جالب است بدانید که کوچکترین تغییرات در طراحی رابط کاربری می تواند تغییرات بزرگی به جا بگذارید.. به عنوان مثال، آیا می دانستید که شکل یک دکمه می تواند تعیین کند که آیا کسی می داند چگونه یک کار را انجام دهد یا خیر؟ فکر کردن به آن پدیده ای دیوانه کننده است، اما حقیقت دارد. افراد بر اساس جزئیات بصری غرایز خاصی دارند که در نحوه تعامل آنها با یک وب سایت نقش دارد و شرکت های توسعه وب و نرم افزار باید این غرایز را در نظر بگیرند. طراحی با مردم صحبت می کند و اگر می خواهید موفق باشید باید جدی گرفته شود.

قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتور های متعددی بر قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد:
نرخ ساعتی طراح: فریلنسرها معمولاً نرخ بالاتری نسبت به طراحان وب داخلی دارند زیرا بیمه درمانی و سایر مزایایی که کارمندان دریافت می کنند دریافت نمی کنند. فریلنسرها نیز امنیت شغلی بسیار کمتری دارند. آنها از قراردادی به قرارداد دیگر می روند. نرخ بالاتر، عدم تعهد طولانی مدت مشتریان را جبران می کند. اما بدیهی است که یک طراح با تجربه و متخصص نرخ بالاتری خواهد داشت.
طول پروژه پروژه های بلند مدت ممکن است مستحق نرخ ساعتی کمی پایین تر باشند.
سختی پروژه آیا به کمک یک برنامه نویس، توسعه دهنده یا طراح گرافیک نیاز دارید؟ آیا پروژه مشابه پروژه دیگری است که شما انجام دادید؟ اگر می‌توانید بسیاری از کارهای گذشته خود را کپی و جای‌گذاری کنید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. (مگر اینکه نخواهید).
تعداد صفحات صفحات بیشتر برای طراحی به معنای کار بیشتر است. موارد اضافی مانند یک وبلاگ یا یک جزء تجارت الکترونیک نیز می تواند هزینه بیشتری داشته باشد.
سطح تعهد اگر ددلاین طراحی شده برای طراح نزدیک و فوری باشد، قیمت بالاتر خواهد بود. اما در صورتی که تعهدی در این حوزه وجود نداشته باشد هزینه معقول تر خواهد بود.
مشتری جدید یا قدیمی برخی از طراحان وب برای اجرای پروژه هزینه کمتری از مشتری جدید دریافت می کنند، اگرچه این ممکن است سابقه بدی ایجاد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала