طوفان شدید تهران و 9 مصدوم

© Sputnik / Arina Topolevaتهران
تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات مدیریت شهری به‌ منظور مدیریت طوفان عصرگاهی تهران از مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات مدیریت شهری به‌ منظور مدیریت طوفان عصرگاهی تهران از مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
وی در ادامه گفت: "سامانه ۱۳۷ فعالانه و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران فعالانه از طریق مدیران بحران مناطق ۲۲ گانه فعالیت این طوفان را رصد می‌کند. متأسفانه هشدار هواشناسی متناسب با این طوفان نبود. تاکنون ۱۱۹ عدد سقوط درخت در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که سقوط کرده‌اند که البته همه آنها بزرگ نیستند.
هوای کدام یک از محلات تهران امروز آلوده‌تراست ؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
طوفان‌های گردوغبار، حامل عوامل بیماری‌زا
یک قایق در دریاچه چیتگر واژگون شد. در پارک آب و آتش نیز حادثه‌ای جزئی رخ داد که سبب مصدومیت جزئی افراد شد. تاکنون ۹ نفر در پی طوفان امروز در پایتخت مصدوم شده‌اند. با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب این طوفان در شهر تهران برقرار باشد، مردم هر چه سریع‌تر به منازل خود بروند و از پارک اتومبیل در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و دکل‌ها پرهیز کنند و همچنین گلدان‌های موجود در تراس‌های خود را جمع‌آوری کنند.
این طوفان از هشتگرد با سرعت ۱۱۰ کیلومتر شروع شده و در مهرآباد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر رصد شده و در حال حاضر سرعت آن در بازه ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر رصد می‌شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала