Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

حذف ایران از جام جهانی به نفع کیست؟

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر حذف ایران از جام جهانی به نفع کیست؟
حذف ایران از جام جهانی به نفع کیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
نکته ای که توجه را جلب می کند این است که برخی دانسته یا نادانسته طرح حذف تیم ملی ایران از بازی های جام جهانی را مطرح می کنند.
اسپوتنیک - علیرغم انتقاد از برخورد با بانوان ایرانی در مشهد و کلا دیگر برخوردها با بانوان ایرانی اما نکته ای توجه بنده را جلب کرد و آن این بود که برخی دانسته یا نادانسته طرح حذف تیم ملی ایران از بازی های جام جهانی را مطرح می کنند.
امیدوار هستم عموما نا دانسته و از روی ندانی این بحث را مطرح کنند اما متاسفانه نمی توان تصور کرد همه اینهایی که این حرف ها را می زنند از روی نادانی این بحث ها را مطرح کنند و برخی حقوق بگیر دشمنان ایران هستند که در حال مطرح کردن این مساله هستند.
البته مساله فقط مربوط به ورزش ایران و تیم ملی فوتبال نیست، متاسفانه دشمنان ایران یاد گرفته اند از طریق عوامل نفوذی خود و از طریق رسانه های خود در ایران در مواردی که می خواهند فضا سازی کنند و این یک مورد آن است.
وقتی در باره جنگ رسانه ای و روانی صحبت می کنیم منظور همین است.
بگذارید واضح تر بگوییم، بیایید مقداری فکر کنیم، ساده ترین مساله این است، چه کسی از رسانه های دشمن با ایران حمایت می کند و کدام کشور در صورتی که تیم ملی ایران حذف شود شانس جانشینی ایران در این بازی ها را خواهد داشت.
آیا آنهایی که مدعی طرفداری از تیم ملی و خود کشی برای رفتن به استادیوم و تماشای بازی تیم ملی هستند واقعا خوشحال می شوند که تیم ملی ایران از بازی های جام جهانی حذف شود؟
تیم ملی فوتبال ایران در سید سوم جام جهانی قطر 2022 قرار گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
تیم ملی فوتبال ایران در سید سوم جام جهانی قطر 2022 قرار گرفت
امروزه دشمنی با ملت ایران به جایی رسیده که برخی از اینها از هر ابزاری شده برای تحقیر ملت ایران استفاده می کنند و یکی از آنها بهانه کردن بحث عدم وجود بانوان به ورزشگاه ها برای حذف تیم ملی از بازی های بین المللی می باشد.
همانگونه که مساله خودداری ایرانی ها از بازی کردن با اسرائیلی ها را بهانه کردند و میان ورزشکاران ایرانی هم چند تا مزدور پیدا کردند که با مثلا پناهندگی دادن به آنها و یا پرداخت مبالغی به آنها این مسایل را برجسته کنند و بعد فدراسیونهای ورزشی ایران را با چالش مواجه کردند.
امروزه در جریان اوکراین مشاهده می کنیم که بسیاری از ورزشکاران و تیم های ورزشی از بازی کردن با روسیه خودداری کردند و تازه تشویق هم شده اند.
تیم ملی روسیه هم از جام جهانی قطر حذف شد تا تیم دیگری بتواند برای بازی در این بازی ها مجوز حضور پیدا کند.
قابل توجه آنهایی که فکر می کنند این مسایل ورزشی است وسیاسی نیست.
این حرف ها را فقط برای نادانان می زنند، همه اش سیاسی است و پشت پرده این سیاست ها مافیاهای بزرگ سیاسی ایستاده اند و این مافیاها با باند های پشت پرده سیاسی که به آنها لابی های صهیونیستی در آمریکا و اروپا میگویند در ارتباط هستند.
امروزه هم آنها ورزش ایران را نشان کرده اند و با استفاده از ابزار های سیاسی خود و با استفاده از پول و قدرت رسانه ای برخی کشورهای عرب منطقه تلاش دارند از این طریق به ملت ایران آسیب روحی و روانی بزنند.
این را می گویم چون تیم ملی افتخار همه ایرانی ها است و حد اقل از طرف خود ما در ایران هیچ ربطی به سیاست ندارد و نباید اجازه دهیم که ماجرا سیاسی شود و دست دشمنان ایرانزمین بیافتد.
خیلی باید توجه داشتیه باشیم، جریان ورود بانوان به ورزشگاه ها جای خود اما مساله تیم ملی جای خود، مطمئن باشید هر کس، بدون استثنا، در باره حذف تیم ملی از بازی های جهانی صحبت کند و یا از این مساله حمایت کند یک خیانتکار به ملت ایران است و باید با او به این دید نگاه کرد.
وطن فروشانی که برای محقق کردن خواسته ها و منافع دیگران حاضر هستند منافع ملت ایران را زیر پا بگذارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала