پیش بینی قحطی در آمریکا ناشی از سیاست های بایدن

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی قحطی در آمریکا ناشی از سیاست های بایدن
پیش بینی قحطی در آمریکا ناشی از سیاست های بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
دیلی وایر در گزارشی نوشت: آمریکا به دلیل سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با کمبود مواد غذایی مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل نولز روزنامه نگار روزنامه دیلی وایر، اذعان کرد: ایالات متحده به دلیل سیاست های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، با کمبود بی سابقه مواد غذایی مواجه است.
این روزنامه نگار خاطرنشان می کند که بایدن ۱۴ ماه در قدرت بوده است. در این مدت تورم به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسید و قیمت بنزین رکورد تاریخی را شکست. در طول دو سال گذشته، آنچه ما فکر می کردیم هرگز نمی تواند اتفاق بیفتد به واقعیت تبدیل شده است. اعمال قرنطینه های تمام عیار یک شبه، بستن کلیساها، زدن ماسک به درخواست دولت فدرال، اقتصادی که به تازگی متوقف شده است و اکنون کمبود مواد غذایی.
نولز در پایان گفت: بایدن این موضوع را مثل عادی بودن حذف می‌کند.
بایدن پیشتر گفته بود که رویدادهای اوکراین و تحریم های اعمال شده علیه روسیه می تواند کسری بودجه جهانی را برانگیزد. او در عین حال روسیه و اوکراین را "سبد نان" اروپا خواند.
نماینده رسمی برنامه جهانی غذای سازمان ملل تامسون پیری، به نوبه خود هشدار داد که رویدادهای اوکراین می تواند به افزایش قیمت مواد غذایی و گرسنگی در جهان منجر شود. تورم در سراسر جهان شتاب می گیرد که ناشی از اختلالات زنجیره تولید پس از همه گیری، افزایش تقاضا برای برخی از کالاها و افزایش سرسام آور قیمت گاز و نفت است. بنابراین، در ماه فوریه، تورم سالانه در ایالات متحده به ۷.۹٪ افزایش یافته که بالاترین میزان از سال ۱۹۸۲ بود و منطقه یورو نیز رکورد افزایش قیمت را تجربه می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала