پلیس فتای تهران خبر از کشف بیش از 90 درصدی پرونده های رسیده به این مرکز خبر داد

© Photo / IRNAپلیس فتای تهران خبر از کشف بیش از 90 درصدی پرونده های رسیده به این مرکز خبر داد
پلیس فتای تهران خبر از کشف بیش از 90 درصدی پرونده های رسیده به این مرکز خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
پیرزاد: از ابتدای سال جاری خصوصا در جرائم مربوط به کلاهبرداری رایانه ای و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان شاهد وقوع پرونده های متعددی بوده ایم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتای ایران، سرهنگ سعید پیرزاد، جانشین پلیس فتای تهران گفت: از ابتدای سال جاری خصوصا در جرائم مربوط به کلاهبرداری رایانه ای و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان شاهد وقوع پرونده های متعددی بوده ایم.
سرهنگ پیرزاد به کاربران توصیه کرد: به صورت دوره ای رمز های کارت بانکی خود را تغییر دهید. حتما از فروشگاه های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند خرید نموده و قبل از مشاهده فیزیکی کالا از پرداخت بیعانه در خرید از سایتهای فروش اجناس دست دوم جدا اجتناب کنید.
وی گفت: از نصب اپلیکیشن هایی که از منابع ناشناس و نامعتبر برای شما ارسال می شود و نیز باز کردن پیامک هایی که حاوی لینک های جعلی جهت ارائه خدماتی مثل مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا، سهام عدالت و ... می باشد و از سرشماره های شخصی و ناشناس برای شما ارسال شده اند اجتناب کنید و در زمان ورود اطلاعات کارت بانکی خود در درگاه های پرداخت بانکی حتما از صفحه کلید مجازی استفاده کرده و از اصالت درگاه پرداخت مطمئن شوید.
رئیس مرکز مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا تهران اضافه کرد: در رابطه با جرایم اخلاقی با توجه به اینکه صدمات جبران ناپذیری را به خانواده ها وارد می کند، سعی کنید از نگهداری و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود در گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی خوداری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала