طرح سوال در مجلس از وزرای کشور و ورزش ایران درباره اتفاقات ورزشگاه مشهد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مجلس شورای اسلامی ایران
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ایران از طرح سوال از وزرای ورزش و کشور به دنبال اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مشهد خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: "ضمن ارادتی که به آقایان وحیدی و سجادی وزرای محترم کشور و ورزش دارم، روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ‎ورزشگاه ‎مشهد سوال خود را مطرح خواهم کرد.
باید یکبار برای همیشه بساط این رفتارهای ناپسند که باعث از بین رفتن اعتماد و ایجاد دستاویز برای ضد انقلاب می‌شود، جمع شود."
مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود در توئیتر؛ نوشت:‏ "دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند ولی سهم‌شان گاز فلفل شد!
این اقدامات جز هزینه‌تراشی در داخل و خارج نتیجه دیگری ندارد. در اولین فرصت سوال از وزیر ورزش را ثبت می‌کنم. باید پاسخگوی این حادثه باشد.
اگر نمی‌توانید در مدار قانون وظیفه‌تان را انجام دهید بهتر است بروید!"
روزگذشته تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا مشهد به رقابت با تیم ملی لبنان پرداخت اما علی رغم بلیت فروشی به زنان، اجازه ورود به ورزشگاه به آنان داده نشد. بر اساس تصاویر منتشر شده زنان با داشتن بلیت بازی در دست خود اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала