تولید دستمال توالت به جای تولید میتسوبیشی پاجرو +عکس، ویدئو

© Fotolia / Ecummings00Рулон туалетной бумаги
Рулон туалетной бумаги - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
کارخانه محبوب ژاپنی میتسوبیشی پاجرو به یک شرکت تولیدکننده دستمال توالت تبدیل می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، میتسوبیشی موتورز در نظر دارد به ازای دریافت مبلغ ۳۴ میلیون دلار، اقدام به فروش کارخانه تولید پاجرو واقع در مرکز کشور ژاپن کند. این کارخانه به همراه تمام تجهیزات، تا پایان مارس ۲۰۲۳ به دایو پیپر می‌رسد که یک شرکت تولیدکننده دستمال توالت است. این کارخانه تا سال ۲۰۲۰ یکی از سایت‌های اصلی تولید پاجرو بود و در زمان اوج فعالیت خود، سالانه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کرد. اما کاهش چشمگیر فروش در سال‌های اخیر باعث شد تا میزان تولید آن در سال ۲۰۱۹ به ۶۳ هزار خودرو برسد.
علاوه بر پاجرو، سایر خودروهای میتسوبیشی نیز با کاهش تولید مواجه شده‌اند. طبق بررسی‌های انجام‌شده در سال ۲۰۲۱، خودروساز ژاپنی تنها ۴۰۰ هزار دستگاه در کشور تولید کرده است؛ یعنی حدود ۳۰ درصد کمتر از سال گذشته. فروش کارخانه تولید پاجرو بخشی از یک طرح گسترده برای کاهش هزینه‌های ثابت است. کاهش کارمندان دفتر پشتیبان و ارائه پیشنهادهای بازنشستگی زودهنگام به ۶۵۰ کارگر در ژاپن در سال ۲۰۲۱، از دیگر اقدامات موجود در این طرح به شمار می‌آیند.
از طرفی، طبق گزارش‌های منتشرشده، حدود یک‌سوم از کارکنان در بخش‌های دیگر شرکت مشغول به کار می‌شوند. نزدیک به یک‌سوم نیز به استخدام سایر شرکت‌ها درآمده و کمی بیش از ۲۵۰ نفر تصمیم گرفته‌اند پیشنهاد بازنشستگی پیش از موعد را بپذیرند. کارکنان کارخانه از میتسوبیشی خواسته‌اند سایت را به خودروسازان دیگر بفروشد تا از مشاغل آن‌ها محافظت شود. اما این امر بنا به دلایلی میسر نشده است. کارخانه مذکور حال به جای خودرو پاجرو، دستمال کاغذی یا دستمال توالت تولید خواهد کرد. کاربران عنوان می‌کنند از اینکه هر روز شاهد اتفاقات و خبرهای جدید هستتند متعجب‌اند و گویا وارد دنیای دیگر شده‌اند. این کاربران عنوان می‌کنند دنیا به شکل عجیب و سریع در حال تغییر و دگرگونی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала