هشدار روسيه: وضعیت انرژی می تواند به بحران های دولتی در اروپا منجر شود

© Sputnik / Pavel Palamarchuk /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار روسيه: وضعیت انرژی می تواند به بحران های دولتی در اروپا منجر شود
هشدار روسيه: وضعیت انرژی می تواند به بحران های دولتی در اروپا منجر شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا هشدار داد که ایالات متحده می تواند حداکثر به میزان 10 درصد از گاز روسیه را به اروپا عرضه کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا گفت: حداکثر چیزی که ایالات متحده می تواند هنگام جایگزینی گاز روسیه به اروپا ارائه دهد 15 میلیارد متر مکعب گاز مایع است که 10 درصد از عرضه روسیه است.
وی افزود: حداکثر چیزی که ایالات متحده می تواند ارائه دهد، همانطور که در سفر رئیس جمهور ایالات متحده به اروپا اعلام شد، 15 میلیارد متر مکعب گاز مایع است - این حدود 10 درصد از آنچه از روسیه به کشورهای اتحادیه اروپا عرضه می شود. همانطور که می دانید، درصد بسیار کمی است.
وی ادامه داد: وضعیت با حامل های انرژی روسیه می تواند منجر به بحران های دولتی در کشورهای اروپایی شود. من این موضوع را بعید نمی دانم که شرایط فعلی منجر به بحران های دولتی در تعدادی از کشورهای اروپایی شود.

به گفته وی، کشورهای اروپایی بدون توجه به وعده های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، هنگام پرداخت منابع انرژی روسیه باید به روبل پرداخت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала