شوخی هواداران سوئیس با تیم ملی ایتالیا با استفاده از گوگل +عکس

© Photo / AS+Pلغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال
لغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
هواداران تیم ملی سوئیس پس از حذف ایتالیا از انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در بازی دوستانه با انگلیس شوخی جالب انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی سوئیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و شکست ۲ بر یک را تجربه کرد. در این بازی اما، واکنش هواداران سوئیس به تیتر اصلی این مسابقه بدل شد. جایی که هواداران با در دست گرفتن بنری شوخی جالبی با تیم ملی ایتالیا به نمایش گذاشتند.
هواداران تیم ملی سوئیس با استفاده از صفحه جستجو گوگل عبارت "ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر" را نوشتند که گوگل در جستجوی این جمله نوشت: "منظورتان سوئیس است؟!"
ایتالیا پنج شنبه شب گذشته در اولین بازی پلی‌آف انتخابی جام جهانی به شکلی ناباورانه مقابل مقدونیه شمالی تن به شکست داد تا برای دومین بار متوالی حضور در جام جهانی را از دست بدهد. ایتالیا و سوئیس در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در یک گروه بودند که سوئیس در بازی‌های پایانی توانست صدرنشین گروه شود و به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند.
غالب کاربران معتقدند فوتبال است و همین کری‌خوانی‌ها. برخی از این کاربران با بیان کنایه خدایا روا مدار که گدا معتبر شود عنوان می‌کنند همین تیم ایتالیا که مورد تمسخر هواداران تیم ملی سوئیس قرار گرفته است با چهار قهرمانی جام جهانی و چندین یورو بالاتر از تیم ملی سوئیس می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала