سقوط دکل مخابراتی بر روی منزل مسکونی به علت سرقت پیچ‌ها +عکس، ویدئو

© AP Photo / Alastair Grantدکل مخابراتی
دکل مخابراتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
علت اصلی سقوط دکل مخابراتی شرکت ایرانسل در خیابان پهلوانی زاهدان سرقت پیچ‌ها و وزش باد اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک، نیک ‌محمد بلوچ‌زهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۷ فروردین ماه در رابطه با سقوط دکل مخابراتی در خیابان پهلوانی زاهدان و علت این اتفاق گفت: "این دکل مخابراتی توسط پیمانکار شرکت ایرانسل در چند روز گذشته در خیابان پهلوانی زاهدان نصب شده بود و پیمانکار در حال تهیه فنس بوده که متاسفانه یک نفر با سرقت پیچ‌های دکل و همچنین وزش باد باعث سقوط آن می‌شود."
وی در ادامه عنوان کرد: "در همان لحظات نخست سقوط دکل مخابراتی با مدیر شرکت ایرانسل در سیستان و بلوچستان تماس گرفته شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. نماینده شرکت ایرانسل در استان با معاون عمرانی فرماندار زاهدان در رابطه با سقوط دکل مخابراتی این شرکت نشست تخصصی برگزار کرده است. و پس از آن شهرداری منطقه به همراه معاونت عمرانی فرمانداری زاهدان و نماینده شرکت ایرانسل از محل سقوط دکل بازدید کردند."
بلوچ‌زهی تصریح کرد: "سقوط دکل مصدومی نداشت اما درصدد بودیم تا در همان لحظات نخست که دکل بر روی منزل مسکونی سقوط کرده را جمع‌آوری کنیم اما صاحب این منزل مسکونی اجازه چنین کاری را نداده است و در نهایت نماینده شرکت ایرانسل متعهد شده که تمام هزینه تعمیرات این منزل مسکونی را که دکل بر روی آن سقوط کرده است را پرداخت کند."
کاربران در واکنش به این اتفاق ناگوار واکنش‌های مختلفی عنوان می‌کنند. برخی از کاربران با اشاره به افزایش سرقت‌ها عنوان می‌کنند تا زمانی که قانون از سارقین حمایت می‌کند باید شاهد دزدی آن هم برای چند عدد پیچ باشیم. جمعی از کاربران هم ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند به دلیل فقر سرقت در کشور ایران با وجود غنی بودنش زیاد شده است و اینکه جای شرمندگی دارد و ترجیح می‌دهند در چنین شرایطی و در برابر چنین رخدادهایی سکوت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала