ملکه الیزابت دوم ماشین گُلف خرید تا در اطراف قلعه حرکت کند

© AP Photo / Lefteris Pitarakisملکه الیزابت دوم ماشین گُلف خرید تا در اطراف قلعه حرکت کند
ملکه الیزابت دوم ماشین گُلف خرید تا در اطراف قلعه حرکت کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اشتراک
ملکه الیزابت دوم یک ماشین گلف خرید تا بتواند در اطراف قلعه ویندزور بچرخد.
به گزارش اسپوتنیک، الیزابت دوم ملکه بریتانیا، یک ماشین گُلف ۶۲۰۰۰ پوندی برای گشت و گذار در قلعه ویندزور خرید. مشکلات سلامتی این فرد سلطنتی را بر آن داشت تا دست به چنین خریدی بزند.
خودروی گلف چهار نفره که ملکه موبایل نام دارد دارای یخچال، صفحه نمایش سرگرمی، بلندگوهای مجهز به بلوتوث، شیشه جلوی گرم شونده و رینگ های آلیاژی ۱۴ اینچی است. کابین نیز دارای صندلی های چرمی قهوه ای است. این خودرو توسط گاریا و با همکاری مرسدس بنز ساخته شده است. حداکثر سرعت آن ۴۳ مایل در ساعت است. لازم به ذکر است که ذخیره انرژی ۵۰ مایل است، پس از آن باید ماشین گلف دوباره شارژ شود.
در اواسط فوریه، الیزابت دوم اظهار نارضایتی کرد که راه رفتن برای او دشوار است. وقتی از او در مورد حالش پرسیدند، او در حالیکه عصا را در دست گرفته بود، به مشکلات پاهایش اشاره کرد: خب، همانطور که می بینید، من نمی توانم حرکت کنم. در ۲۰ فوریه، ملکه به ویروس کرونا مبتلا شد و یک هفته را در قلعه ویندزور تحت نظارت پزشکی در انزوا گذراند.
در ۲۷ فوریه، او احساس بهتری داشت و به املاک فراگ مور سفر کرد. بعداً مشخص شد که ملکه شروع به استفاده از ویلچر کرده، اگرچه سعی می کند آن را پنهان کند. با این حال، بعداً الیزابت دوم در صندلی جلوی یک ماشین اسپرت مورد توجه قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала