رکورد سفر دریایی نوروزی در ایران

© Sputnik / Arina TopolevaИран Бендер-Аббас Персидский залив
Иран Бендер-Аббас Персидский залив  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
رئیس ستاد سفرهاى دریایى نوروزى ایران با اعلام عبور از مرز ٢ میلیون سفر دریایى در نوروز ١٤٠١، گفت: در سال جارى با افزایش ۱۵ درصدى مسافر دریایى نسبت به سال ٩٨ مواجه شده‌ایم.
به گزارش اسپوتنیک، حسین عباس نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفرهایى دریایى نوروز ١٤٠١، اظهار داشت: آمار سفرهاى دریایى از ٢٥ اسفندماه سال گذشته تاکنون بر اساس طرح تسهیل سفرهاى دریاى نوروز از مرز ٢ میلیون سفر عبور کرده و خوشبختانه هیچگونه مشکل فنى و ایمنى وجود نداشته و خدمات ایمنى سفر به شکل مطلوب ارائه شده است.
وى ادامه داد: از بنادر و مجارى مجاز دریانوردى، عملیات ها به صورت روان و بى وقفه در حال انجام است و برخى بنادر کشور نظیر بنادر حقانى و ذاکرى ٢٤ ساعته در حال فعالیت هستند.
مدیرکل امور دریایى سازمان بنادر و دریانوردى ایران با اشاره به افزایش تعداد شناورها و صندلى در طرح تسهیل سفرهاى دریایى نوروز ١٤٠١، بیان کرد: طى ٢ سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بودیم برخى شناورها از رده خارج شدند و نگرانى مبنى بر این وجود داشت که با مشکل صندلى مواجه شویم اما با همت شناورداران، مالکان، پیگیرى هاى سازمان بنادر دریانوردى و تسهیلات ارائه شده از سوى این سازمان با تعداد مضاعف شناور و صندلى چه در بخش خودرو و چه در بخش مسافر روبرو شدیم.
نوروز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
چندرسانه ای
نوروز در ایران
عباس نژاد با اعلام افزایش ١٥ درصدى مسافر دریایى در سال ١٤٠١ نسبت به سال ٩٨، اظهار داشت: در بخش در خودرو نیز با افزایش ٢٠ درصد افزایش مسافر خودرویى مواجه شده ایم.
وى ادامه داد: خوشبختانه در سال جارى با استقبال خوب مسافران در بخش سفرهاى دریایى روبرو هستیم.
رئیس ستاد سفرهاى دریایى نوروزى ایران با بیان اینکه مبادی و تردد‌‌ غیرمجاز مهم‌ترین چالش ایمنی سفرهای دریایی هستند، به مسافران توصیه کرد که از مبادى مجاز اعلام شده از سوى سازمان بنادر و دریانوردى چه در بخش تفریحات ساحلى و چه در بخش سفرهاى دریایى استفاده کنند تا با تضمین ایمنى و ارائه خدمات مطلوب روبرو شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала