اجرای طرح انسداد کامل مرزهای ایران

CC BY 4.0 / IRNA / سردار احمدعلی گودرزی
سردار احمدعلی گودرزی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
فرمانده مرزبانی ایران اعلام داشت که یکی از برنامه‌های مهم این نیرو انسداد کامل مرزهای این کشور است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی ایران اظهار داشت: امیدواریم در یک پروسه پنج ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.
سردار گودرزی بیان داشت: انسداد مرز در هر کشوری تاثیر بسزایی در تولید امنیت پایدار دارد. در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده‌اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء های مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راههای مرزی را به ویژه در استان‌های مرزی کردستان،‌ آذربایجان غربی، بخشی از کرمانشاه پاوه و اورامانات تقویت شود.
فرمانده مرزبانی ناجا: مرزهای زمینی ایران با عراق کاملا بسته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2021
فرمانده مرزبانی ناجا: مرزهای زمینی ایران با عراق کاملا بسته است
فرمانده مرزبانی ایران ادامه داد: در این راستا می‌طلبد که تجهیزات و امکانات مهندسی زرهی در مرزبانی افزایش پیدا کند و در بحث انسداد مرزها به ویژه در حوزه الکترونیکی و اپتیکی و عمود پروازها، هلی شات و پهپادها که می توانند در پایش مرزها تاثیر بسزایی داشته باشند تقویت شود.
وی افزود: بسیاری از کشورهای دنیا نیز مرزهای خود را انسداد دادند و کنترل مرزهای خود را با سیستم های الکترونیکی و اپتیکی انجام می دهند و کشور ما نیز در چند سال گذشته زیرساخت های لازم را برای استفاده از سیستم های الکترونیکی و اپتیکی در مرزها فراهم کرده است و اولویت انتظامی کشور و مرزبانی نیز بر همین مبنا استوار است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала