شرکت ها و خرده فروشان از ایران به روسیه می روند

© Sputnik / Alexei Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت ها و خرده فروشان از ایران به روسیه می روند
شرکت ها و خرده فروشان از ایران به روسیه می روند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
اشتراک
روسیه برای جایگزینی شرکتهای خارجی، در حال مذاکره برای جذب خرده فروشان از کشورهای دوست از جمله از ایران، برای جایگزینی شرکت های خارجی است.
به گزارش اسپوتنیک، شورای مراکز خرید روسیه (RSTC) در حال مذاکره برای جذب خرده فروشان خارجی به روسیه، از جمله از ایران، برای جایگزینی شرکت های خارجی است.
در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، فرمان های به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک را امضا کرد و در 24 فوریه آغاز عملیات نظامی در اوکراین را اعلام کرد. ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی تحریم هایی را علیه بزرگترین بانک های روسیه و تعدادی از سازمان های روسی را اعلام کرده اند. پس از آن، بسیاری از شرکت ها و خرده فروشان بزرگ بین المللی از تعلیق فعالیت خود در روسیه خبر دادند.
این گزارش نشان می دهد که شورای مراکز خرید روسیه، در حال مذاکره با نمایندگان شوراهای ملی مراکز خرید در ترکیه، ایران، هند و چین است. لیستی از شرکت های خارجی که به طور موقت کار خود را در روسیه متوقف کردند به آدرس آنها ارسال شد تا آنالوگ ها و شرکتهای مشابه مناسب را جستجو کنند.
Травяной эликсир  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2019
گزارش و تحلیل
در سایه تحریم‌ها؛ تجربه تجاری یک شرکت ایرانی در روسیه
در این گزارش آمده است: "به مرور زمان، این امر به تکمیل یا جایگزینی کامل محصولات برندهای قدیمی در روسیه با محصولات مشابه از نظر کیفیت و طراحی کمک می‌کند." در این گزارش همچنین تاکید شده است که این سازمان منتظر بازگشت مستاجرین و شرکتهایی است که فعالیت خود را متوقف کرده اند، اما رابطه قراردادی را فسخ نکرده اند. تعداد کمی از مستاجران بالقوه با تولید خود در کشور روسیه وجود دارند، اما آنها برای ایجاد خرده فروشی خود نیاز به حمایت دارند. در ادامه این گزارش آمده است: "ما در شورای مراکز خرید روسیه، این پشتیبانی جامع را ارائه خواهیم داد. ما مطمئن هستیم که ظرف چند ماه تجارت در روسیه با شرکتهای خارجی و خرده فروشان شروع به رشد خواهد کرد و این امر در مرکز خرید تثبیت خواهد شد."
پیش از این، بولات شریکوف، رئیس اتحادیه مراکز خرید به گفته بود که این سازمان در حال مذاکره با خرده فروشان از برزیل، ترکیه، هند و چین، ایران برای باز کردن مغازه ها، کافه ها و رستوران ها در مراکز خرید روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала