اسرائیل از بیم حملات ایران از سامانه هشدار موشکی جدیدی استفاده می‌کند

© Photo / IRNAاسرائیل از بیم حملات ایران از سامانه هشدار موشکی جدیدی استفاده می‌کند
اسرائیل از بیم حملات ایران از سامانه هشدار موشکی جدیدی استفاده می‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2022
اشتراک
رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند، اسرائیل از بیم حملات موشکی و پهپادی ایران از یک سامانه هشدار موشکی جدید استفاده می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، شبکه کان اسرائیل اطلاع داد، اسرائیل سامانه هشدار موشکی موسوم به "شبنم آسمان" را طی یک مراسمی به نیروی هوایی خود افزوده است.
این گزارش مدعی است که قرار است سامانه "شبنم آسمان" برای شناسایی و هشدار تهدیدات هوایی پیشرفته مانند موشک‌های کروز و پهپادهای ایرانی استفاده شود.
این گزارش می افزاید، سامانه شبنم آسمان، یک سیستم شناسایی و هشدار متشکل از یک بالون بزرگ است که در ارتفاع بالا قرار می گیرد و با یک کابل به تأسیساتی در زمین متصل می‌شود.
به گفته این رسانه عبری زبان، این سیستم قابلیت‌های رادار و رصد دوربرد را از جهات مختلف دارد.
این شبکه افزوده است: سامانه "شبنم آسمان" وظیفه مواجهه با تهدیدات در مرز شمالی اسرائیل را بر عهده خواهد داشت.
حمله دو ماه پیش به انبار پهپادهای ایران با اسرائیل مرتبط است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
حمله دو ماه پیش به انبار پهپادهای ایران با اسرائیل مرتبط است
این سامانه رصد و شناسایی هوایی، توسط شرکت "تی کام" آمریکا و شرکت "التا" اسرائیل ساخته شده است.
پیش تر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیلی هایی که همواره در محاسبات اشتباه می کنند و زیر ضربات قرار گرفته اند، هشدار داده بود که دست از شرارت بردارند وگرنه این روزنه های کوچک رو به جهان نیز برایشان بسته خواهد شد.
سردار سلامی گفته بود: ما انتقام می‌گیریم این یک پیام جدی و واقعی است؛ دشمن اگر از حوادث عبرت نگیرد طعم تلخ ضربات ما را خواهد چشید.
ارتش اسرائیل هم پیش از این و در پی تهدیدهای سپاه و تاکید بر پاسخ قاطع به کشته شدن ۲ تن از مستشاران ایرانی در سوریه، اعلام آماده باش داده بود.
همچنین روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی اسرائیل از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала