چه چیزی در بوی تن بعضی زنان، مردان را به خود جذب می‌کند؟ +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Behrouz MehriДевушки в кимоно во время празднования Дня совершеннолетия в Японии
Девушки в кимоно во время празднования Дня совершеннолетия в Японии   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
زنان ویژگی‌های بسیاری دارند که مردان را به خود جلب می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، زیبایی زنان و ویژگی‌های زنانه آنها حقیقی غیرقابل انکار در مورد توجه قرار گرفتن و جذب مردان به خودشان است.
خصوصیات ظاهری زنان از جمله روی خوش، بوی خوش، صدای زنانه و بسیاری از موارد دیگر که برای هر مردی ممکن است است بیشتری داشته باشد در جذب زنان توسط مردان موثر است.
اما بارزترین ویژگی که بیشتر از سایر موارد در جذابیت زنان برای مردان از آن یاد می‌شود بوی طبیعی پوست زنان است و برای تایید این موضوع می‌توان به شعرها و ترانه‌های عاشقانه شاعران و ترانه‌سراها اشاره کرد که غالبا از عطر تن معشوقه خود حرف می‌زنند.
اما دلیل اینکه چرا مردان بوی بدن بعضی از زنان را دوست دارند و بوی تن برخی دیگر برایشان جذاب نیست، وجود هورمون‌های زنانه‌ی بیشتر در آنها است. محققان دانشگاه برن سوئیس از بوی زیر بغل شماری از زنان نمونه گرفتند و از گروهی از مردان خواستند این نمونه‌ها را بو کنند و به آنها امتیاز بدهند.
مردان بر سر اینکه کدام بو جذاب است یا نیست همنظر بودند و زمانی که محققان این موضوع را بررسی کردند که چرا برخی از زنان بیشتر از سایرین، نظر مردان را به خود جلب می‌کند به این نتیجه رسیدند که علت آن میزان هورمون زنان است و میزان بالای هورمون استرادیول (هورمون جنسی اصلی زنان) و هورمون پروژسترون کمتر می‌باشد. علاوه بر این، بوی یک زن می‌تواند به میزان باروری وی نیز مرتبط باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала