ماجرای آشنایی هنرپیشه پرحاشیه با همسر سابق‌ اش +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بهاره رهنما
بهاره رهنما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
بهاره رهنما خاطره آشنایی با همسر اول خود را تعریف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بهاره رهنما، از هنرپیشه‌های شناخته شده در ایران که فعال زیادی نیز در اینستاگرام دارد و گاهی خبرساز می‌شود در یک گفت‌و‌گوی خبری داستان آشنایی خود و همسر سابقش را بازگو کرد. همسر پیشین بهاره رهنما نویسنده‌ی مشهور سینما، پیمان قاسم‌خانی بود که پس ۲۴ سال زندگی مشترک جدا شدند و پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.
وی در این گفتگو گفت: "جلوی درب دانشگاه آشنا شدیم. من یک دو هزار تومانی می‌خواستم. و در حالیکه هنرآموز بودیم من به دروغ گفتم بازیگرم. اونم گفت من فیلمنامه نویسم. با اینکه شماره‌ی او را داشتم اما با او تماس گرفتم و یک روز که گردنم درد می‌کردم با او تماس گرفتم که بریم بیرون فیلم ببینیم. و بعد از آن ۲۴ سال با او زندگی کردیم. و جدایی از آن همیشه آقای قاسم خانی می‌گفت ما رفتیم از بابات میمون بخریم تو رو خریدیم."
کاربران با نظرات متفاوت نسبت به خاطره بهاره رهنما واکنش نشان می‌دهند. جمعی عنوان می‌کنند دلیلی ندارد او خاطرات همسر سابقش بازگو کند. اگر حرمت همسر سابقش را ندارد حداقل حرمت همسر فعلی خود را داشته باشد. کاربرانی عنوان می‌کنند او همچنان خاطره‌ی آشنایی با همسر اول خود را با عشق تعریف می‌کنند و این بسیار عجیب است. اما جمعی از کاربران با کنایه به همسر پولدار خانم بازیگر این رفتار را عجیب نمی‌دانند و معتقدند بسیارند زنانی که ترجیح می‌دهند همسر یک مرد پولدار باشند.
برخی ازکاربران، برخلاف نظر سایر کاربران عنوان می‌کنند نباید او را قضاوت کرد و هر شخصی با دلایل شخصی اقدام به انتخاب مسیر زندگی خود می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала