روبوسی زوج سالخورده در برنامه‌ی زنده تلویزیونی +ویدئو

© AP Photo / Emilio MorenattiАгустина Канамеро, 81 год, и Паскуаль Перес, 84 года, обнимаются через экран в доме престарелых в Барселоне, Испания
Агустина Канамеро, 81 год, и Паскуаль Перес, 84 года, обнимаются через экран в доме престарелых в Барселоне, Испания - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
ابراز علاقه‌ی زوج سالخورده در برنامه‌ی زنده تلویزیون ایران مورد توجه کاربران قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، بخشی از یکی از برنامه‌های تلویزیون ایران روی آنتن زنده توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود که در این قسمت از برنامه زوج سالخورده علاقه خود را به هم ابراز می‌کنند و شروع به بوسیدن یکدیگر می‌کنند.
این صحنه وقتی شکل می‌گیرد که مجری از همسر خانم سوال می‌پرسد که وقت زیادی به لحظه‌ی تحویل سال نمانده است و هنوز عید را به حاج خانم تبریک نگفته‌اید! و اینکه عیدی چی میخواهید به او هدیه دهید؟! این زوج هر دو با شادی عنوان می‌کنند همیشه تبریک می‌گویند. سال‌هاست که هر روز پس از بازگشت از کار همسر خود را در آغوش می‌گیرد و او را می‌بوسید. این ابراز علاقه و تبریک سال نو در برنامه‌ی زنده آنقدر طولانی شد که مجری برنامه نگران قطع برنامه می‌شود.
بسیاری از کاربران برای این زوج سرزنده و شاداب آرزو شادی و سلامتی می‌کنند و عنوان می‌کنند عشق حقیقی این چنین است و نه عشق‌های پوشالی امروزه که دوره‌ی عاشقی حتی شاید یک روزه باشد. برخی از کاربران با شوخی و خنده عنوان می‌کنند دود از کنده بلند می‌شود و از طرفی حاج خانم برای عمو اسکندر چه عشوه‌ای می‌آید.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند این زوج ثابت کردند که سن یک عدد است و عشق جاودانه وجود دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала