کاهش تردد بین‌ استانی در ۲۹ اسفند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کاهش تردد بین‌ استانی در ۲۹ اسفند
کاهش تردد بین‌ استانی در ۲۹ اسفند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2022
اشتراک
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای ایران اظهار داشت: تردد بین‌ استانی در روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۱۰۳ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به روز قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای ایران، گفت: بر اساس آخرین آماری که از سامانه تردد شمار دریافت کرده‌ ایم، متوسط تردد بین‌ استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ تا پایان روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰، ۲میلیون و ۱۶ هزار و ۴۵ وسیله نقلیه بوده است.
همچنین در روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ یک میلیون و ۸۰۸هزار و ۱۰۳ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به روز قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای ادامه داد: بیشترین تردد بین استانی روزانه مربوط به روز جمعه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰، ۲میلیون و ۱۷۸هزار و ۳۶۵ وسیله نقلیه بوده است.
بنا به گفته وی، بیشترین افزایش تردد بین‌ استانی طی پنج روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به استان‌های خوزستان ۹۰ درصد، خراسان جنوبی ۶۷ درصد، خراسان رضوی ۶۲ درصد، بوشهر ۵۸ درصد و گلستان ۵۵ درصد بوده است.
مهریاری تصریح کرد: مجموع تردد در استان‌ های تهران و البرز ۲میلیون و ۴۲۳ هزار و ۸۳ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала