پیام تبریک سال نو خانم بازیگر با ترانه‌ای از مهستی +ویدئو

© Fotolia / Viesturs KalvansРаботающая веб-камера
Работающая веб-камера - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اشتراک
شقایق دهقان، هنرپیشه‌ی ایرانی در ویدئویی با خواننده قدیمی ایرانی همراه شد و با خواندن ترانه سال نو را تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، شقایق دهقان، بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران که اخیرا بیشتر از پیش در فضای مجازی فعال شده است، در آستانه سال نو و نوروز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام سال نو را به سبک خود تبریک گفت و با انتشار ویدئو نوشت: "يه قانونى يه موقعى بود كه گويا يه دونه خانوم بخونه اشكال داره دو تا با هم نه، من به استناد اون قانون با خانوم مهستى همراهى كردم كه ايشالا ديگه مشكلى پيش نياد.
قول داده بودم از آهنگ مجاز استفاده كنم، ببخشيد نشد، هر چى تحقيق كردم آهنگى كه شاد باشه، مجاز باشه و خواننده‌ى زن خونده باشه پيدا نكردم! اين شد كه نشد و اين جورى شد كه ملاحظه ميكنين! ديگه عيده ديگه، خواستم خوشحال باشيم دور هم! اين بزرگوار هم خواهر اون يكى بزرگواره كه هر دو به رحمت خدا رفتن هر دو مرحوم هم سال‌هاست كه از قديم ما رو تو جاده‌ها و مهمونى‌ها و عروسى‌ها و مناسبت‌ها همراهى كردن و با صداشون و اثرشون براى ما يك دنيا خاطره‌ى خوب و خوش ساختن! تا باشه خاطره‌ى خوب، تا باشه خاطره‌ى خوش!ديگه مى‌مونه اينكه.. عيدِ همگى پيشاپيش مبارك حتى عيد شما دوست عزيز! خدايا به اميد تو‌."
کاربران عنوان می‌کنند دابسمش شقایق دهقان، با حال و هوای روزهای بهاری بسیار همخوانی دارد و تبریک متفاوت او را پذیرا می‌شوند و ضمن تبریک سال نو امیدوارند امسال سال خوبی برای همه‌ی مردم باشد.
جمعی از کاربران با اشاره به حرکات موزونی که وی حین خواندن ترانه مهستی انجام داد عنوان می‌کنند چه خبر است که شقایق دهقان یا با ترانه‌های مهستی می‌خواند یا با ترانه‌های هایده می‌خواند و این چنین زیرکانه حس و شادی خود را باه دیگران القا می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала