وزارت دفاع روسیه از انهدام پایگاه مزدوران خارجی در اوکراین خبر داد

© Sputnik / Denis Aslanov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه از انهدام پایگاه مزدوران خارجی در اوکراین خبر داد
وزارت دفاع روسیه از انهدام پایگاه مزدوران خارجی در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پایگاه مزدوران خارجی در منطقه ژیتومیر مورد هدف قرار گرفت و منهدم شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه 20 مارس اعلام کرد: ارتش روسیه با استفاده از موشک های هواپرتاب با دقت بالا، مرکز آموزشی نیروهای عملیات ویژه نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه ژیتومیر که مزدوران خارجی نیز در آن مستقر بودند، منهدم کرد.
به گفته وی، این پایگاه در نزدیکی شهرک اوروچ قرار داشت. در نتیجه این حمله، بیش از 100 نظامی و مزدور اوکراینی که از کشورهای دیگر وارد خاک جمهوری شده بودند، نابود شدند.
پیشتر و در 13 مارس، وزارت دفاع روسیه از انهدام 180 مزدور خارجی در نتیجه حملات به مراکز آموزشی در روستای استاریچی و در زمین آموزشی نظامی یاوروفسکی در غرب اوکراین خبر داد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала