فرمانده کل ارتش ایران دستاوردهای دفاعی این کشور را تشریح کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل ارتش ایران دستاوردهای دفاعی این کشور را تشریح کرد
فرمانده کل ارتش ایران دستاوردهای دفاعی این کشور را تشریح کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اشتراک
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات چشمگیری را در حوزه‌های دفاعی، تحقیقاتی، آموزشی، علمی و فرهنگی در سالی که گذشت به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی ارتش ایران، همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، عید نوروز را تبریک گفت.
وی افزود: در این ایام که جهان شاهد جنگ، کشتار، مناقشه، شیوع بیماری و برخی اقدامات شوم ضدبشری از سوی استکبار و کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و در حقیقت ضد بشریت است، ایران سربلند اسلامی به برکت استقرار نظام دینی و معنوی، رهبری هوشمندانه امامین انقلاب، حضور همیشه در صحنه مردم بصیر، نیروهای مخلص و انقلابی در پهنه میهن اسلامی و نیروهای مسلح جان برکف، در مصاف با تحریم‌ های ظالمانه و تفکرات شوم حامیان تروریسم، مسیر آرامش، امنیت و اقتدار را با موفقیت و سرفرازی طی کرده و در برابر همه توطئه‌ ها و دسیسه‌ ها، مقاوم و نستوه ایستاده است.
موسوی در ادامه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان بازوی توانمند صیانت از نظام اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، با تلاش مجاهدانه کارکنان ایثارگر و خدوم خود با همراهی همدلانه سایر قوای مقتدر مسلح، توفیقات چشمگیری را در حوزه های دفاعی، تحقیقاتی، آموزشی، علمی، فرهنگی و... به دست آورده و در راه عزتمندی ایران عزیز در سالی که گذشت علاوه بر انجام رزمایش های موفق، تولید انواع پهپادهای شناسایی، رزمی و انهدامی، شناور، زیر سطحی و رادار و انجام طرح‌ های راهبردی تحقیقاتی، آموزشی و بسیاری اقدامات عزت‌ آفرین و امنیت افزا و همچنین امداد رسانی به مردم آسیب دیده از بلایا و کرونا و ده‌ها اقدام اثرگذار دیگر، شهدای عزیزی تقدیم ایران اسلامی کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала