کارشناسان گوشی هوشمند دارای بهترین دوربین دنیا را شناسایی کردند

© AP Photo / Joan Mateu ParraДевушка тестирует смартфон Honor Magic 4 Pro Android на Международной выставке мобильной связи в Барселоне
Девушка тестирует смартфон Honor Magic 4 Pro Android на Международной выставке мобильной связи в Барселоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
کارشناسان وبسایت DxoMark ، گوشی هوشمند HONOR Magic4 Ultimate را آزمایش کرده و به این نتیجه رسیدند که دوربین آن بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند مدرن است.
به گزارش اسپوتنیک، این دستگاه با کسب 146 امتیاز در رتبه اول قرار گرفت. این دو امتیاز بیشتر از پیشرو قبلی – گوشی هوشمند هواوی Huawei P50 Pro است.
کارشناسان خاطرنشان کردند که HONOR Magic4 Ultimate تقریباً در هر حالت عکسبرداری و تحت هر شرایط نوری بهترین عملکرد را نشان می دهد.
با ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
در سال 2022 بیشتر در انتظار کدام گوشی هوشمند جدید هستند؟
این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین متشکل از یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی با اپتیک 8 عنصری و دیافراگم f/1.6، یک لنز دوگانه فوق عریض 64 مگاپیکسلی با میدان دید 126 درجه، یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و یک لنز چند طیفی 50 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، در ان یک ماژول ToF 3D و یک سیستم تثبیت نوری وجود دارد.
دی‌اکس‌او مارک / DXOMARK (یا دگزومارک) نام وبسایتی است که بنا به ادعای خودش "بنچمارکی مستقل است که به‌صورت علمی دوربین‌های عکاسی، لنزها و دوربین تلفن‌های هوشمند را بررسی می‌کند". معمولا به امتیازهای ارائه شده توسط DxOMark به‌عنوان یکی از معتبرترین معیارها برای مقایسه‌ی کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند، استناد می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала