چین به "جنون آشکار" غرب اشاره کرد

© Photo / Pixabay / Zhushenjeشهر پکن
شهر پکن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
نشریه چینی گلوبال تایمز می نویسد بحران ناتو در اوکراین "جنون آشکار" کشورهای غربی را در عرصه سیاست بین‌الملل نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، خاطرنشان می شود که وضعیت اوکراین حاکی از افزایش و تشدید انحرافات از هنجارها در جامعه بین المللی است که تحت اجبار ایالات متحده آمریکا و متحدانش عمل می کند. به نوشته نشریه چینی گلوبال تایمز" ناتو بر کشورهای دیگر فشار می آورد تا آنها به همراه این اتحادیه نظامی علیه روسیه وارد عمل شوند. این غیرمعقول و بسیار مبتذل است".
چین هرگونه ادعای آمریکا مبنی بر درخواست کمک به روسیه در اوکراین را رد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
چین هرگونه ادعای آمریکا مبنی بر درخواست کمک به روسیه در اوکراین را رد می کند
15 مارس، گلوبال تایمز نوشت که حمایت نظامی ایالات متحده از اوکراین نشان دهنده تمایل آمریکایی ها به طولانی کردن بحران در این کشور تا زمانی که ممکن است، می باشد . نویسنده مقاله منتشره در این نشریه در مورد تضادهای ایالات متحده و اروپا بر سر اوکراین صحبت کرد. خاطرنشان می شود که روسیه و کشورهای اروپایی در حال انجام تلاش های دیپلماتیک برای حل بحران جاری در اوکراین هستند، در حالی که ایالات متحده به دنبال "پمپ کردن" کی بف با تسلیحات است.
پیش از این، وانگ یی، وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین گفته بود که ایالات متحده در حال تلاش برای ایجاد اتحادیه مشابه ناتو در منطقه هند و اقیانوسيه است. وی خاطرنشان کرد: این استراتژی واشنگتن با هدف حفظ نظام هژمونیک با نقش مسلط آمریکا است و این به نوبه خود بر همکاری های منطقه ای ضربه وارد می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала