التیماتوم سازمان بازرسی کل ایران به شرکت‌های هواپیمایی برای کاهش قیمت بلیت‌های نوروزی

© Photo / Isnaایران ایر تور
ایران ایر تور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران از التیماتوم بازرسی کل کشور به شرکت های هواپیمایی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما در ایام عید خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، احمد دنیا مالی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از التیماتوم بازرسی کل کشور به شرکت های هواپیمایی بابت کاهش قیمت بلیت هواپیما در ایام عید خبر داد.
آماده شدن ایرانیان برای استقبال از نوروز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
چندرسانه ای
آماده شدن ایرانیان برای استقبال از نوروز
وی گفت: با توجه به ایام عید شرکت‌های هواپیمایی موظف است طبق قانون قیمت بلیت خود را بر اساس دستورالعمل مشخص شده پایین بیاورند و اگر این کاهش قیمت صورت نگیرد بازرسی کل کشور با متخلفان امر برخورد خواهد کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: معتقد هستیم که باید ظرفیت هواپیماها از ۶۰ درصد به ۱۰۰ درصد خود برسد؛ زیرا زمان پرواز هواپیماها در داخل کشور کوتاه است و باید با تمام ظرفیت این هواپیماها به پرواز در بیایند این در حالی است که سفرهای برون مرزی با ساعت طولانی با ظرفیت کامل انجام می‌شود.
دنیامالی تصریح کرد: از آقای قاسمی وزیر راه و شهرسازی درخواست شده است که در ستاد ملی کرونا این موضوع مطرح شده و مورد موافقت قرار بگیرد و همچنین پروتکل های بهداشتی در ناوگان هوایی کشور محل قرار شود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی باید موضوع کترینگ ها (تهیه و عرضه غذا) را به مردم اطلاع رسانی کند؛ زیرا اکنون هزینه های کترینگ از مردم گرفته می شود، اما خدماتی به آنها داده نمی شود این موضوع باید به صورت شفاف مشخص شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала