خرید شب عید مردم در ایران زیر سایه کرونا +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAآتش‌سوزی در پاساژ گوشی های موبایل در تهران
آتش‌سوزی در پاساژ گوشی های موبایل در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
اشتراک
با وجود پیک‌های متعدد و پی در پی کرونا در ایران، مردم زندگی خود را زیر سایه این همه‌گیری ادامه می‌دهند و به استقبال بهار می‌روند.
به گزارش اسپوتنیک، در آستانه سال جدید شمسی و با نزدیک شدن به سال نو بسیاری از ایرانیان همچون گذشته مقدمات سال نو را تهیه می‌کنند و حال و هوای سال نو را با حضور در بازار و خیابان‌ها، به شهر هدیه می‌دهند.
بسیاری از مردم به منظور تامین مایحتاج زندگی‌شان و تدارکات سال نو به فروشگاه و بازار مراجعه می‌کنند اما متاسفانه در این میان جمع زیادی از این افراد بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز خرید  حاضر می‌شوند و این موضوع سبب انتقاد جمعی از کاربران شده است که معتقدند این امر منجر به جهش و پیک دیگری از بیماری کرونا در سطح شهرها می‌شود.
کاربران عنوان می‌کنند در روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز بازارها و مراکز خرید شهرهای مختلف ایران با ازدحام قابل توجهی مواجه است که این شلوغی‌ها و بی‌توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطری برای هفته‌های آینده خواهد بود.
برخی از کاربران توصیه می‌کنند خانواده‌های ایرانی طبق هر سال آیین سال نو را به جا بیاورند و تا حد امکان از دید و بازدید و هر گونه دورهمی خودداری کنند چراکه این کمترین کاری است که هر یک از ما در حق عزیزانمان و کادر زحمت‌کش درمان می‌توانیم انجام دهیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала