اگر این علائم را دارید به دیابت نوع 2 مبتلا هستید

CC BY 2.0 / Denise Chan / اگر این علائم را دارید به دیابت نوع 2 مبتلا هستید
اگر این علائم را دارید به دیابت نوع 2 مبتلا هستید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
پزشکان و کارشناسان از نخستین علائم دیابت شامل کاهش دید و تشنگی شدید نام بردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نسخه آنلاینMedikforum ، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است مشکلاتی از نظر دید دقیق، تشنگی شدید و حالت تهوع را در صبح را حس کنند. واقعیت این است که در برخی از بیماران، بدن قادر به اصلاح طبیعی تغییرات انسولین در جریان شب نیست، بنابراین تا صبح سطح گلوکز به شدت افزایش می یابد. این امر بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد.
بیماران مبتلا به دیابت پس از مدتی با افزایش خطر عوارض از جمله امراض قلبی رو به رو می شوند.
کارشناسان توصیه می کنند: "چون افزایش اندک سطح قند خون می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد، خوردن کمی غذا هنگام صبح زود گام مهمی در کاهش خطر عوارض دیابت باشد".
بنابراین، برای حذف مشکلات سلامتی، ضرور است که به طور منظم غذا بخورید و تنقلات بخورید.
عامل اصلی پیشرفت بیماری دیابت چیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
عامل اصلی پیشرفت بیماری دیابت چیست؟
دانشمندان دانشگاه کمبریج به این نتیجه رسیده اند که نوشیدن نوشیدنی های شیرین شده با قند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد و راهی را برای کاهش قابل توجه این خطر پیشنهاد کرده اند.
خاطرنشان می شود که برای این کار لازم است مصرف روزانه نوشابه ها، نوشیدنی های لبنی شیرین، چای و قهوه شیرین، مشروبات الکلی شیرین موسوم به لیکور و آب میوه ها را با چیزی جایگزین کنید که به "شستشوی" قند اضافی از خون کمک کند. محققان هشدار دادند در غیر این صورت، دیابت می تواند آسیب های بسیار جدی تری مانند سیستم قلبی عروقی، عصبی و ایمنی ایجاد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала