مزایده و فروش خودرو سریال کمدی نیسان آبی به نفع زندانیان دیه +عکس

CC0 / Pixabay / دستبند
دستبند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
خودرو محبوب سریال کمدی "نیسان آبی" ۱۱ اسفند ماه به نفع زندانیان تصادف جاده‌ای در سایت ایسام به مزایده گذاشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، خودروی سریال "نیسان آبی" در سریال اخیر منوچهر هادی با هدف ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) هفته گذشته، با قیمت پایه ۲۰۰میلیون تومان به مزایده گذاشته شد و در این مزایده، ۸۶ پیشنهاد برای خرید این خودرو ارائه شد.که در نهایت به قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
هزینه حاصل از این مزایده با همراهی ستاد دیه به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) اختصاص دارد تا در آستانه سال نو شمسی، چند تن از رانندگانی که به دلیل عدم تمکن مالی در پرداخت دیه ناشی از تصادف، راهی زندان شده بودند، در کنار خانواده‌های خود باشند.
کاربران عنوان می‌کنند این اولین بار است که پس از اتمام پروژه‌ی فیلمبرداری یک سریال و یا فیلم، آیتم‌های آن در جهت هزینه برای امور خیر به مزایده گذاشته شده. کاربرانی نیز با کنایه و طنز عنوان می‌کنند این بدین معناست که این سریال فصل جدید ندارد و از بابت خدا را شکر می‌کنند. کاربرانی نیز به ارتباط و برنامه‌ی ازدواج سحر قریشی، بازیگر این سریال و تتلو به واسطه این سریال اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند از نظرشان این سریال چندان کمدی نبود و در مجموع این کار را نمی‌پسندند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала