آيا حمله موشکی به مقر موساد در اربیل پاسخ به کشته شدن دو نیروی سپاه ایران است؟

© Creative Commonsموساد
موساد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
منابع موثق در گفت و گو با شبکه المیادین بیان داشتند که حمله موشکی به اربیل هیچ ارتباطی با کشته شدن دو نیروی سپاه در سوریه ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری مهر به نقل از المیادین نوشت که منابع موثق اعلام کردند: هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایم و حمله موشکی بامداد امروز ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه پاسداران که اخیراً در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، ندارد.
این منابع خاطر نشان کردند: حمله موشکی بامداد امروز به مقر موساد در اربیل در پاسخ به عملیاتی بود که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شده و از کردستان عراق فرماندهی شده بود.
به گفته این افراد در حمله مذکور پایگاه موساد هدف قرار گرفته و تعدادی از مزدوران رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند. در این عملیات هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی در کردستان عراق هدف قرار نگرفت و به غیرنظامیان آسیب نرسید.
این منابع افزودند: پاسخ ایران به شهادت دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست اسرائیل در زمان مناسب صورت خواهد گرفت. این حمله می‌تواند حامل پیام مهمی برای طرف‌های غربی باشد که به اشکال مختلف امنیت ایران را تهدید می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала