روسیه مرکز اصلی اطلاعات رادیویی ارتش اوکراین را از کار انداخت

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر خودروی زرهی ارتش روسیه
خودروی زرهی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در یک نشست خبری اعلام کرد ارتش روسیه مرکز اصلی اطلاعات رادیویی نیروهای مسلح اوکراین را با یک حمله بسیار دقیق از کار انداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف گفت: " صبح روز 12 مارس، تاسیسات زیرساخت نظامی اوکراین با سلاح دوربرد با دقت بالا مورد حمله قرار گرفتند. فرودگاه نظامی در منطقه واسیلکوف و مرکز اصلی اطلاعات رادیویی و الکترونیکی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه بروواری از کار افتادند".
طی شبانه روز گذشته، هواپیما ها و پدافند هوایی نیروی هوافضای روسیه 5 پهپاد را در هوا سرنگون کردند که دو فروند آن بایراکتار تی بی -2 (Bayraktar TB-2) و یک فروند پهپاد "توچکا- او" (Tochka-U) بود.
موشک هایپرسونیک کینژال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
روزنامه نگار آمریکایی از برتری نظامی روسیه خبر داد
در مجموع، طی عملیات ویژه، نیروهای مسلح روسیه 3491 زیرساخت نظامی اوکراین را از کار انداختند. 123 پهپاد، 1127 تانک و سایر خودروهای زرهی، 115 موشک انداز چند پرتاب ، 423 توپ و خمپاره انداز، 934 خودروی ویژه منهدم شده است.
به گفته کوناشنکوف، واحدهای نظامی جمهوری مردمی دونتسک با پشتیبانی آتش ارتش روسیه، شهرک های والریانوفکا و زلنی گی را تحت کنترل درآوردند و نقطه مسکونی نووآندریوکا را از جنوب و شرق محاصره کردند. میزان پیشروی در عمق نه کیلومتر بود.
به نوبه خود ، نیروهای مسلح روسیه به شهرک های نووودونتسکویه، نوومایورسکویه و پاولووکا رسیدند و به همراه گروهی از نیروهای جمهوری مردمی دونتسک پیشروی ادامه دادند. میزان پیشروی طی 24 ساعت اخیر 21 کیلومتر بوده است.
گروه نیروهای جمهوری مردمی لوهانسک نیز به عملیات تهاجمی خود ادامه داده . شهرک های سوروتسوفکا، شچدریشچوو، ژیتلووکا را تحت کنترل گرفته و نقطه مسکونی روبیژنویه را محاصره کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала