فیسبوک و اینستاگرام در روسیه مسدود می شود

CC0 / / کمپانی متا (فیسبوک، اینستاگرام) یک سازمان افراطی در روسیه اعلام شد
کمپانی متا (فیسبوک، اینستاگرام) یک سازمان افراطی در روسیه اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
دادستانی کل روسیه خواستار ممنوعیت کمپانی متا (فیس بوک) در روسیه شد. سازمان نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه اعلام کرد، دسترسی به اینستاگرام در این کشور محدود خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دادستانی کل روسیه اعلام کرد که متا (فیس بوک) به عنوان یک سازمان افراطی در روسیه اعلام و فعالیت های آن در این کشور ممنوع شود.
سازمان نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه اعلام کرد، دسترسی به اینستاگرام در این کشور محدود خواهد شد.

در بیانیه دادستانی روسیه آمده است: "بر اساس قانون فدرال "مقابله با فعالیت های افراطی"، دادستانی کل فدراسیون روسیه درخواستی را برای شناسایی متا پلتفرم ها به عنوان یک سازمان افراطی و ممنوعیت فعالیت های آن در قلمرو فدراسیون روسیه به دادگاه ارائه کرد. "
فیفا تیم ملی روسیه را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
فیفا تیم ملی روسیه را تحریم کرد

پیشتر اندی استون، سخنگوی این شرکت با توجه به وقایع اوکراین، به طور موقت ممنوعیت خشونت علیه ارتش روسیه، اما نه علیه جمعیت غیرنظامی روسیه را در شبکه های اجتماعی خود در فیس بوک و اینستاگرام لغو کرد و به گزارش رویترز سیاست جدید همچنین اجازه می دهد تا درخواست مرگ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی او را انتشار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала