سفارت روسیه از آمریکا خواست فعالیت های افراطی شرکت متا را متوقف کند

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان سفارت روسیه در واشنگتن
ساختمان سفارت روسیه در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
سفارت روسیه در ایالات متحده از مقامات آمریکا خواست فعالیت های افراطی شرکت متا (صاحب فیسبوک و اینستاگرام) را که به این شبکه های اجتماعی اجازه انتشار فراخوان ها به خشونت علیه رهبری و ارتش روسیه را داده ، متوقف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌ها پیش از این گزارش داده بودند که متا با توجه به رویدادهای اوکراین، ممنوعیت فراخوان‌های خشونت‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام خود را در صورتی که مربوط به سربازان روسی باشد، به طور موقت حذف کرده است. فراخوان به مرگ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز مجاز اعلام شده است.
آمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
بایدن: تورم بی سابقه در آمریکا، مرتبط با تحریم های ضد روسیه است
بیانیه سفارت روسیه حاکی از خشم ناشی از سیاست تهاجمی و جنایتکارانه متا است که منجر به ایجاد نفرت و دشمنی با روس ها شده است.
دیپلمات های روسی در کانال تلگرامی خود می گویند: "اقدامات این شرکت شاهد دیگری از جنگ اطلاعاتی بدون قاعده اعلام شده به کشورمان است. ما از مقامات آمریکایی می خواهیم که فعالیت های افراطی متا را متوقف کنند و اقداماتی را برای محاکمه عاملان انجام دهند."
آنها خاطرنشان می کنند که کاربران فیس بوک و اینستاگرام به رهبران این پلتفرم های اینترنتی حق تعیین معیارهای حقیقت و قرار دادن ملت ها در برابر یکدیگر را نداده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала