دو خواننده پاپ ایرانی در اکسپو دبی روی صحنه می‌روند +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / InConcertЛюди на концерте
Люди на концерте - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
رضا صادقی و علی یاسینی به اکسپوی 2020 دبی دعوت شده‌اند تا در روزهای ابتدایی فروردین‌ماه اجرای کنسرت داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، رضا صادقی و علی یاسینی خوانندگان پاپ ایرانی به دعوت رسمی اکسپو ۲۰۲۰ در دبی، سوم و هفتم فروردین ۱۴۰۱ در استیج اصلی این فستیوال روی صحنه می‌روند. این "اکسپو" بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی معاصر است که با شرکت بیش از ۱۹۰ کشور برای نمایش بهترین دستاورهای کشورهای مختلف به‌ خصوص در زمینه فناوری، نوآوری به کار می‌رود و با حضور گردشگران بیش از ۲۰۰ کشور و بیش از ۳ میلیون بازدید کننده هر پنج سال یک بار اتفاق می‌افتد.
کولد پلی، کریس دِ برگ، جان هیومن، راغب علامه برخی از موزیسین‌های دبی هستند که در طول برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در این فستیوال روی صحنه رفته‌اند. رضا صادقی عنوان "عشق و صلح" را برای کنسرت خود در این اکسپو دبی ۲۰۲۰ برگزیده است. کنسرت این خواننده در تاریخ ۳ فروردین و کنسرت علی یاسینی ۷ فروردین با ارکستر کامل در سالن اصلی اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار خواهد شد.
کاربران ایرانی عنوان می‌کنند باعث افتخار است خوانندگان پاپ ایرانی در سالن اصلی اکسپو ۲۰۲۰ دبی اجرا داشته باشند و امیدوارند این دو خواننده اجرایی زیبا و فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارند. برخی از این کاربران هم با کنایه عنوان می‌کنند مقایسه خوانندگانی که از دیگر کشورها روی صحنه می‌روند با خوانندگان پاپ ایرانی که تنها ترانه‌های مجاز می‌خوانند کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала