تعدادی از سربازان انگلیسی برای جنگیدن به اوکراین رفتند

© AFP 2023 / Wakil Kohsar تعدادی از سربازان انگلیسی برای جنگیدن به اوکراین رفتند
تعدادی از سربازان انگلیسی برای جنگیدن به اوکراین رفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
انگلیس از سربازانی که به اوکراین رفته اند می‌خواهد فوراً به کشور خود بازگردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، وزارت دفاع انگلستان اطلاع داد که ممکن است چند سرباز انگلیسی بدون مجوز به اوکراین رفته و خدمت خود را ترک کرده باشند.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد، چند تن از نظامیان از دستور فرمندهان خود اطاعت نکردند. آنها غیبت غیرمجاز داشتند و می توانستند به عنوان افراد خصوصی به اوکراین بروند. این وزارتخانه از آنها خواست که فوراً به خانه بازگردند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
به رئیس جمهور اوکراین اجازه ندادند در پارلمان اسرائیل سخنرانی کند
این وزارتخانه تاکید کرد: "همه سربازان تا اطلاع ثانوی از سفر به اوکراین منع شده اند، صرف نظر از اینکه سرباز در مرخصی باشد یا خیر." آنها قول دادند که نظامیان اعزامی به اوکراین را با انجام اقدامات انضباطی و اداری مجازات کنند.
وزارت دفاع انگلیس معتقد است که چنین سربازانی موقعیت بالقوه خطرناکی را برای انگلیس ایجاد می کنند.
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده که "غیرملیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک نیز در حال پیشروی هستند. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала