کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در رقابت‌های بین‌المللی‌ در اولین حضور +عکس

© Photo / Courtesy Azam Sanaeiتمرینات تیم ملی اینلاین هاکی بانوان
تمرینات تیم ملی اینلاین هاکی بانوان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
هاکی بازان ملی پوش ایران در اولین حضور خود در "دیویژن ۴ جهانی" مدال نقره را دریافت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌ ملی هاکی روی یخ ایران در اولین حضور بین‌المللی‌اش در "دیویژن ۴جهانی" موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات شده است که واکنش‌های مثبت کاربران را به دنبال داشته است.
هاکی بازان ایرانی در اولین حضور بین‌المللی‌شان موفق شدند مقام نایب قهرمانی را از آن خود کنند. آن‌ها در حالی که در مقابل قرقیزستان میزبان شکست خوردند اما در دیدار برابر تیم‌های سنگاپور، کویت و مالزی با غلبه بر حریفان‌شان مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
بسیاری از کاربران کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی هاکی ایران را تبریک می‌گویند و خوشحالی و خرسندی‌شان را ابراز می‌کنند. بعضی از کاربران نیز با ذوق زدگی از انتشار خبر مدال آوری هاکی بازان ایرانی در فضای مجازی بیان می‌کنند آن‌ها تا حالا کجا بودند که ما به وجودشان افتخار کنیم؟! کاربرانی اما به دلیل نبود امکانات هاکی روی یخ در ایران آن‌ها کمتر در معرض دید قرار می‌گیرند و برخی از کاربران نیز بر این عقیده‌اند هاکی ورزش گرانی است به طوری که در ایران هرکسی توان فراهم کردن امکانات آن را ندارد. برخی دیگر نیز عنوان می‌کنند احتمالا هاکی بازان تیم ملی نیز اردوهای تمرینی خود را برای آمادگی مسابقات جهانی در امارات یا قطر برگزار می‌کنند. اما گروهی از کاربران بیان می‌کنند در ایران پیست‌های هاکی روی یخ وجود دارد و همه روزه علاقه‌مندان بسیاری در این رشته ثبت نام می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала