افزایش ۵۲ دلاری بهای نفت در بازار جهانی

© AFP 2023 / Atta Kenareافزایش ۵۲ دلاری بهای نفت در بازار جهانی
افزایش ۵۲ دلاری بهای نفت در بازار جهانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
قیمت نفت در بازارهای جهانی در دو ماه اخیر با افزایش بی سابقه ای روبرو بوده که از دلایل مهم می توان به بحران اوکراین اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اویل پرایس، قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال روز چهارشنبه در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌ های روز گذشته با ۲ دلار و ۴۷ سنت افزایش به ۱۳۰ دلار و ۴۵ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌ های معاملاتی روز گذشته ۱.۹۳ درصد افزایش را به خود دیده است.
همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۲ دلار و ۱۰ سنت به ۱۲۵ دلار و ۸۰ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۱.۷۰ درصد افزایش را به خود دیده است.
قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۱۵.۶۶ درصد یا ۱۷ دلار و ۶۸ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با افزایش ۴۴.۸۳ درصدی یا ۴۰ دلار و ۴۳ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با ۶۶.۷۶ درصدی یا ۵۲ دلار و ۲۹ سنتی روبرو شده است.
از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با ۱۳.۸۳ درصدی یا ۱۵ دلار و ۳۰ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با ۴۳.۲۳ درصدی یا ۳۸ دلاری و نسبت به دو ماه پیش با ۶۸.۶۱ درصدی یا ۵۱ دلار و۲۳ سنتی روبرو شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала