کشف کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در شهریار +ویدئو

© Fotolia / Сarballoزیتون و روغن زیتون
زیتون و روغن زیتون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
۱۲۰۰ بطری و گالن روغن زیتون و روغن ذرت تقلبی توسط گشت نظارت و بازرسی اداره صمت شهریار کشف و ضبط شد.
به گزارش اسپوتنیک، رضا مصلحی، رئیس اداره صمت شهریار در مصاحبه ای با خبرگزاری های ایران با اشاره به گشت‌های مستمر نظارتی بر واحدهای صنفی گفت: "یک کارگاه غیرمجاز و غیربهداشتی تولید روغن زیتون و ذرت تقلبی در شهریار کشف شد. در این رابطه با کشف این کارگاه، بیش از ۱۲۰۰ بطری و گالن روغن زیتون و ذرت تقلبی کشف شد."
سود جویان دراین کارگاه با افزودن اسانس و رنگ غیر مجاز، اقدام به تولید روغن زیتون تقلبی میکردند.
نکته ای که به شدت خشم کاربران را از موضوع درآورده است این است که اقدام این افراد سودجو اعتماد مردم را نسبت به برندهای ناشناخته و مطرح نشده از بین میبرد. بدین ترتیب تولید کنندگان نوپا که به تازگی فعالیت خود را حتی با رعایت استانداردهای در زمینه تولید محصولاتی نظیر روغن شروع کرنده اند با مشکل فروش و عدم اعتماد از سوی خریدار روبرو شوند.
در تجسسی که در این کارگاه به عمل آمد مشخص شد کلاهبرادان از روغن مایع ساده به عنوان روغن زیتون استفاده می کردند.
مصحلی در این رابطه افزود: این افراد ، دربخش دیگری نیز روغن های معمولی افتاب گردان را در بطری روغن های ذرت ، بسته بندی و با برند های گرانقیمت روانه بازار می کردند .
وی با بیان اینکه حدودا 600 گالن روغن ذرت تقلبی و 600 بطری روغن زیتون تقلبی از این کارگاه کشف شده است تاکید داشت که پرونده این موضوع به تعزیرات حکومتی شهریار ارسال شده است .
سودجویان هر روز به دنبال روش های جدیدی برای کلاهبرداری و کسب سود بیشتر هستند که یکی از عواملی که به آنها در این زمینه کمک می کند، استفاده از طمع انسان است. به نظر می رسد خریدان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه داشته باشند که هیچ گرانی و ارزانی بی علت نمی باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала