گجت های آینده اپل فاش شد

© AFP 2023 / Don Emmertگجت های آینده اپل فاش شد
گجت های آینده اپل فاش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
اینسایدر در مورد کامپیوترهای جدید iMac Pro و Mac Pro اپل در سال ۲۰۲۳ خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، در سال ۲۰۲۳، اپل قدرتمندترین رایانه های خود را به روز خواهد کرد.
روزنامه نگاران رسانه به پیام اینسایدر معتبر مینگ-چی کو (مینگ-چی کو) اشاره می کنند.
این تحلیلگر در توییتر خود گفت که اپل به دلایل نامعلومی عرضه قدرتمندترین رایانه های خود را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است.
این متخصص گفت که این شرکت قصد دارد کامپیوترهای iMac Pro و Mac Pro را به روز کند. این گجت ها از تراشه ARM اپل پشتیبانی خواهند کرد.
همچنین، از داده های افشا شده توسط مینگ-چی کو، چنین بر می آید که در سال ۲۰۲۲ غول فناوری اطلاعات آمریکا دو دستگاه جدید را معرفی خواهد کرد.
این لیست شامل یک مدل سازنده تر از رایانه رومیزی مک مینی است - در سال ۲۰۲۰، اپل نسخه جدیدی از دستگاه را منتشر کرد که تراشه M1 را دریافت کرد.
این شرکت همچنین قصد دارد یک مانیتور خارجی با قطر ۲۷ اینچ معرفی کند. این کارشناس معتقد است که دستگاه نسبتاً مقرون به صرفه خواهد بود، زیرا نور پس زمینه ماتریس Mini-LED دریافت نخواهد کرد.
روزنامه‌ نگاران متوجه شدند که قبلاً یکی دیگر از تحلیلگران مشهور - راس یانگ - پیشبینی کرده بود که اپل یک iMac Pro قدرتمند با پردازنده ARM را قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. نویسندگان پیشنهاد کردند که متخصصان مدل های مختلفی از کامپیوترها را در نظر داشته باشند.
پیش از این، اپل تاریخ ارائه بعدی محصولات خود را اعلام کرد - این در ۸ مارس برگزار می شود. انتظار می‌رود که مدیران ارشد این شرکت در این رویداد یک گوشی هوشمند ارزان‌ قیمت نسل سوم آیفون SE، نسخه جدیدی از تبلت آیپد ایر و یک کامپیوتر مک را ارائه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала