واکنش کاربران به تخریب ابر کاخ شخص حقوقی در حریم رودخانه کرج +ویدئو، عکس

© Photo / shahrak-arash.comویلا شمال
ویلا شمال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
کاربرانی تخریب بنای کنار رودخانه کرج را باور نمی‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئوهایی از تخریب کردن برخی بناها که در حریم رودخانه‌ ساخته شده‌اند و متعلق به اشخاص حقیقی است در فضای مجازی منتشر می‌شود و واکنش‌ها و انتقادات کاربران را در پی داشته است.
در ویدئویی که از داخل ویلای مجلل عبدالرضا رحمانی فضلی، سیاستمدار و جانشین فرمانده نیروی انتظامی در فضای مجازی منتشر شده است صحنه‌هایی از تخریب این بنا مشاهده می‌شود که در آن کارگران مشغول کندن زمین، خراب کردن نرده‌ها و کوبیدن پتک بر روی دیوارها هستند. آن‌ها موفق به تخریب قسمتی از سنگ کف و نرده کناری پله‌ها و بخش‌های دیگر این بنا شدند.
کاربران این ویدئو را نمایشی و مسخره می‌دانند و بیان می‌کنند که این ویدئو شبیه به یک فیلم مهیج ساخته شده است. تعدادی از کاربران نیز انجام این اقدامات را در راستای به ثمر رساندن اهداف دولت ایران می‌دانند و از مسئولین این پروژه تقدیر و تشکر می‌کنند. اما تعدادی دیگر بر این باورند که خدمت به مردم نیاز به اجرای نمایش ندارد و اگر قرار باشد که مسئولین این طرح بنایی را تحریب کنند این کار با استفاده از لودر با سرعت بالاتری قابل انجام می‌باشد.
بعضی از کاربران نیز پیشنهاد می‌دهند که مسئولین می‌توانند پس از تخریب این بنا وسایل قابل استفاده را برای نیازمندان کنار بگذارندان
تا با این حرکت باعث و بانی خیر در رفع مشکلات نیازمندان نز شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала