سرهنگ آمریکایی ارتش اوکراین را با اسلامگرایان مقایسه کرد

© REUTERS / Oleksandr Klymenkoسرهنگ آمریکایی ارتش اوکراین را با اسلامگرایان مقایسه کرد
سرهنگ آمریکایی ارتش اوکراین را با اسلامگرایان مقایسه کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا: ارتش اوکراین از تاکتیک های اسلام گراها استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا در کانال تلویزیونی فاکس بیزینس گفت: نیروهای اوکراینی مانند افراط گرایان خاورمیانه شده اند و از غیرنظامیان در شهرها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
به گفته وی، چنین تاکتیک هایی با این واقعیت توضیح داده می شود که ارتش اوکراین فاقد تحرک، سیستم های دفاع هوایی و پوشش هوایی است. بنابراین، آنها باید در سکونتگاه ها پنهان شوند و با جمعیت مخلوط شوند.
فیلم: جنگنده روسی اهداف خود را منهدم می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
انتشار ویدیو انهدام یک مرکز نظامی ملی‌گرایان اوکراینی توسط جنگنده سوخو-34+ویدیو
مک گرگور تاکید کرد: ما این را در خاورمیانه دیدیم. وقتی اسلامگرایان را شکست دادیم، آنها به شهرها گریختند، از مردم و غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده کردند و تا کمتر آسیب ببینند. من فکر می کنم این دقیقاً همان چیزی است که امروز اتفاق می افتد: ارتش اوکراین از جمعیت برای جلوگیری از شکست استفاده می کند.
سرهنگ خاطرنشان کرد: طرف روسی تلاش می کند تا حد امکان با دقت عمل کند و خسارات را به حداقل برساند بر خلاف ارتش آمریکا. وی همچنین ابراز عقیده کرد که شکست نیروهای مسلح اوکراین اجتناب ناپذیر است و رئیس جمهور زلنسکی تلاش می کند به هر وسیله آن را به تعویق بیندازد.
مک گرگور در جمع بندی تاکید کرد که تقاضای روسیه برای وضعیت بی طرف اوکراین کاملا طبیعی است. علاوه بر این، این به نفع خود ایالات متحده است، زیرا در این صورت این کشور به نوعی منطقه حائل بین مسکو و واشنگتن تبدیل می شود.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала