این وعده ناهار، مناسب لاغری است

CC0 / Pixabay / این وعده ناهار، مناسب لاغری است
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران, 1920, 06.03.2022
Telegram
متخصص تغذیه در روسیه، ماهی، اسفناج و برنج را یکی از رژیم های غذایی ایده آل برای کاهش وزن نام می برد.
به گزارش اسپوتنیک، کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه در روسیه، اجزای تشکیل دهنده یک ناهار کامل برای کاهش وزن را نام برده است.
به گفته این متخصص، کسانی که وزن کم می کنند باید سه گروه غذایی اصلی را با یکدیگر ترکیب کنند: غذاهای پروتئینی، سبزیجات و کربوهیدرات های سالم را باید در وعده ناهار خورد. برای ناهار باید پروتئین بدون چربی خورد که منبع آن می تواند به عنوان مثال مرغ، بوقلمون یا ماهی باشد. این متخصص تغذیه معتقد است که هر وعده غذایی باید 25 تا 30 گرم پروتئین داشته باشد.
حذف تن ماهی از سفره مردم - اسپوتنیک ایران, 1920, 01.09.2021
حذف تن ماهی از سفره مردم
به عقیده این کارشناس ترکیبی از ماهی، اسفناج و برنج را یکی از رژیم های غذایی ایده آل برای کاهش وزن نام می برد.
پیش از این، یوگنی آرزمایستف، متخصص تغذیه، بهترین محصولات خوراکی برای فصل پاییز و زمستان را نام برد که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه به خلاص شدن از استرس و دپرسی پاییزی نیز کمک می کند. چغندر بهترین خوراکی برای فصل زمستان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала