جنجال توئیت توهین‌آمیز نماینده حامی طرح صیانت به منتقدان این طرح +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام
بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
توهین آشکار دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در یک توئیت با حواشی بسیار در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آخرین و جدیدترین خبرهای مربوط به طرح صیانت فضای مجازی، توهین مهرداد ویس کرمی نماینده حامی صیانت به منتقدان و مخالفان این طرح می‌باشد که در توئیتی آنها را "گرگ‌های مجازی و سگ‌های قلاده بلند" خواند.
دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت و نماینده حامی صیانت در توئیتی درباره اهمیت طرح صیانت چنین نوشت: " ۱. به دلیل اهمیت، موضوعی حاکمیتی و محتاج قانونگذاری است. ۲. در کشور‌های پیشرفته قانونمند است. ۳. چند وجهی، پیچیده و نیازمند مدیریت فراقوه‌ای است. ۴. گرگ‌های مجازی و ‎سگ‌های قلاده بلند غربگرا از قانونمندی آن می‌ترسند. ۵. قانونمندی، به نفع کسب و کار‌های سالم مجازی است."
وی پیش از این نیز گفته بود که گفت: "برخی از مسائل ماهیت حاکمیتی دارند و تصمیم‌گیری درباره آن در غالب یک وزارتخانه نمی‌گنجد و از آنجایی‌که فضای مجازی اهمیت ویژه دارد باید کل نظام درباره آن تصمیم‌گیری کند. این طرح بدون تردید ۳ تا ۵ سال آزمایشی اجرا خواهد شد."
این موضوع با بازتاب فراوانی در فضای مجازی همراه شده ات و غالب کاربران لفظ "گرگ‌های مجازی و ‎سگ‌های قلاده بلند غربگرا" را توهین آشکار به مردم و منتقدان طرح صیانت می‌دانند. و پس از حاشیه‌ساز شدن توئیت این نماینده یک مشاجره لفظی المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر‌ تلویزیون ایران با نماینده توهین‌کننده به مردم در مورد طرح صیانت و بحث در این باره شکل گرفت که ویدئوی این بخش از گفتگوی تلفنی نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
کاربران عنوان می‌کنند ویس کرمی تنها در حال توجیه کردن توئیت خود بود و بدون هیچ عذرخواهی و یا پذیرفتن اشتباهش عنوان کرد من مثال علمی زدم از رئیس سیا! اما بانوی مجری با جواب دندان‌شکن در پاسخ به او گفت: "نمی‌توانستید از اشخاص بهتر مثال علمی بزنید که به منتقدان توهین نشود؟ اکانت شما به علت توهین به کاربران توئیتر فارسی ریپورت می‌شود که دیگر نتوانید توئیت بنویسید."
کاربران ایرانی ضمن ابراز تاسف از نحوه‌ی صحبت کردن نمایندگان مردمی، عنوان می‌کنند مدیریت هم در کشور ایران به همین شکل انجام می‌شود که کشور در چند دهه اخیر پیشرفتی نداشته است. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این الفاط لایق خود این افراد هستند و تا این حد بدون فکر با حرفا‌های خود موجب تحقیر دیگران می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала