زاخارووا: واشنگتن، کشورها را از تماس با روسیه می‌ترساند

© Sputnik / Kirill Kallinikovوزارت خارجه روسیه: آمریکا هنوز چیزی در باره شرکت یا عدم شرکت خود در مذاکرات آستانه نگفته است
وزارت خارجه روسیه: آمریکا هنوز چیزی در باره شرکت یا عدم شرکت خود در مذاکرات آستانه نگفته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که چگونه ایالات متحده در حال شانتاژ و ارعاب کشورها است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که چگونه ایالات متحده در حال شانتاژ و ارعاب کشورها است.
زاخارووا در ادامه افزود: "ما شاهد تجدید گروه کشورها هستیم. اما تحت چه شرایطی؟ در شرایط شدیدترین فشار بر هر کشوری که واشنگتن قبل از هر کشوری با استفاده از هر امکان و ابزاری به سادگی آن ها را مرعوب و مورد شانتاژ قرار می‌دهد.
بنای یادبود در میدان استقلال کی یف اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
درخواست کی‌یف از سازمان ملل برای اعزام نیروهای حافظ صلح به اوکراین
این تاکتیک‌ها قبلاً توسط ایالات متحده در رابطه با آلمان و پروژه نورد استریم 2 مورد استفاده قرار گرفته بود".
گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала