دانلود اپلیکیشن های راشا تودی و اسپوتنیک در اپل استور در خارج از روسیه از دسترس خارج شد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر دانلود اپلیکیشن های راشا تودی و اسپوتنیک در اپل استور در خارج از روسیه از دسترس خارج شد
دانلود اپلیکیشن های راشا تودی و اسپوتنیک در اپل استور در خارج از روسیه از دسترس خارج شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اشتراک
رسانه ها خبر از عدم امکان دانلود خبرگزاری های روسی در خارج از خاک این کشور دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دانلود اپلیکیشن های راشا تودی و اسپوتنیک در اپل استور در خارج از روسیه از دسترس خارج شد. پیش از این کمیسیون اروپا پیشنهاد ممنوعیت خبرگزاری های راشانودی و اسپوتنیک، شرکت های تابعه آنها در اتحادیه اروپا را ارائه کرد.
شرکت آمریکایی اپل اعلام کرد که فروش کالا هایش را در روسیه به حالت تعلیق در می آورد، دسترسی به برنامه های دو خبرگزاری RT و Sputnik خارج از فدراسیون روسیه را محدود می کند و همچنین استفاده از سیستم پرداخت را محدود می کند.
در این بیانیه امده است: ما در واکنش به حوادث اخیر، اقدامات متعددی انجام دادیم. فروش همه محصولات در روسیه را به حالت تعلیق درآوردیم. هفته گذشته صادرات را از طریق تمام کانال های توزیع به کشور متوقف کردیم. اپل پی و سایر خدمات محدود شده اند. اخبار خبرگزاری های راشا تودی و اسپوتنیک دیگر از طریق اپ استور خارج از روسیه برای دانلود در دسترس نیست.
Russia Today - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2022
حمله به گروه فیلمبرداری "راشا تودی" در دونتسک
چند روز گذشته، با توجه به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، کمیسیون اروپا پیشنهاد ممنوعیت خبرگزاری های راشانودی و اسپوتنیک، شرکت های تابعه آنها در اتحادیه اروپا را ارائه کرد. در این راستا، رئیس کمیسیون اروپا روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: کمیسیون اروپا فعالیت رسانه های دولتی روسیه در اتحادیه اروپا را ممنوع خواهد کرد. او گفت: "یک اقدام بی‌سابقه دیگر انجام خواهیم داد: ما ماشین رسانه‌ای کرملین را در اتحادیه اروپا را ممنوع خواهیم کرد". به گفته وی؛ تعداد رسانه های مشمول ممنوعیت شامل راشا تودی، اسپوتنیک و شرکت های تابعه آنها خواهد بود، کمیسیون اروپا در حال توسعه ابزارهای لازم برای این امر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала