واکنش مجری تلویزیون به حضور هالک ایرانی در مسابقات بوکس +ویدئو

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اشتراک
مجری برنامه شبکه سوم تلویزیون ملی ایران در برنامه زنده به ماجراهای هالک ایرانی واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، مجری برنامه "سلام صبح بخیر" که از شبکه سوم تلویزیون ملی ایران پخش می‌شود، در واکنش به عملکرد سجاد غریبی که با نام هالک ایرانی شناخته می‌شود مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
سعید اکبری، خطاب به سجاد غریبی در پیامی گفت: "آبروی ایران وسطه، آبروی ایران را به سخره نگیرید در میادین بین‌المللی. الان رفتی آنجا نمی‌دانم رجزخوانی بوده، شو بوده، هر چی که بوده، کاش درکش می‌رسید که حداقل پای کشور و پرچم ایران در میان است. این ویدئو نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز دیده شده و این خیلی بد است."
وی در ادامه با بیان نقل قولی از امیرعلی اکبری، کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی گفت: "متاسفانه بعضی از بوکسورهای ما را به کشورهای عربی می‌برند و با گذاشتن مبارزه سخت باعث کتک خوردن آن‌ها می‌شوند و به بقیه می‌گویند ما با یک ایرانی مبارزه کردیم و از او برتر بودیم و بدرقش کردیم."
و اما سجاد غریبی، در یک لایو از مردم ایران عذرخواهی کرد و گفت مقامات مسابقه وی را بازی دادند. بسیاری از کاربران با صحبت‌های این مجری موافق هستند و از سجاد غریبی نیز درخواست دارند به ایران بازگردد. از طرفی برخی اقدام سجاد غریبی را تایید می‌کنند و ضمن حمایت از وی، او را بوکسور و رزمی کار موفق ایرانی می‌دانند و بر این باورند با اجرای چند تکنیک زیرکانه می‌تواند پیروز میدان باشد. این کاربران معتقدند به جای اینکه این ماجرا را به سخره بگیریم و به کسی که برای آرزوهایش می‌جنگند به او امید دهیم و برای موفقیت و قهرمانی‌اش دعا کنیم.
کاربرانی نیز احتمال می‌دهند شاید او می‌خواهد ۳۰۰ هزار دلار این تورنمنت را حتی در صورت بازنده شدنش دریافت کند تا زندگی‌اش را تغییر دهد و آن پول را به زخم‌های کاری خود بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала