نسبت فرزندان حاصل ازدواج برادران دوقلو با دو خواهر دوقلو +عکس

© AFP 2023 / Andreas SolaroМодели представляют коллекцию бренда Fendi на Неделе моды в Милане
Модели представляют коллекцию бренда Fendi на Неделе моды в Милане - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
اشتراک
فرزندان دو برادر دوقلو و دو خواهر دوقلو خواهر و یا برادر می‌باشند.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از دو زوج دوقلو به همراه فرزندانشان در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته و آن‌ها را با سوالاتی مواجه کرده است.
دو خواهر دوقلو به نام‌های برایانا و بریتانی دین با دو برادر دو قلو جرمی و جاش سالیرز ازدواج کردند که برایانا با جرمی و بریتانی با جاش زن و شوهر هستند و ضمن اینکه این فرزندان باهم پسر عمو و پسر خاله هستند، از نظر ژنتیکی نیز خواهر برادر تنی هستند اما نکته‌ی جالب این است این دو زوج که خواهر و برادر هستند باهم در یک خانه زندگی می‌کنند.
بسیاری از کاربران این نوع ازدواج را جالب و هیجان انگیز عنوان می‌کنند و بر این باورند زندگی این دو زوج با چالش‌های فراوانی همراه است که باید به حل آن‌ها بپردازند. عده‌ای از کاربران نیز زندگی دست جمعی را تایید نمی‌کنند زیرا ممکن است خیلی از حرمت‌ها شکسته شود که پس از مدتی موجب اختلاف می‌گردد. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ممکن است حتی این دو زوج همسران خود را اشتباه بگیرند اما برخی دیگر بیان می‌کنند دو قلوها از راه دور یکدیگر را می‌شناسند و به ندرت اتفاق می‌افتد که زن یا مردی همسر خود را تشخیص ندهند و اشتباه بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала