تابو شکنی عروس در انتخاب لباس داماد در جشن عروسی +عکس

© AP Photo / David LongstreathСвадебная церемония на деревянных американских горках в парке развлечений Оклахомы
Свадебная церемония на деревянных американских горках в парке развлечений Оклахомы  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
اشتراک
داماد پیشنهاد پوشیدن لباس عروس را به دلیل داشتن اضافه وزن عروس قبول کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از یک عروس و داماد چینی در فضای مجازی منتشر شده است که جا به جا لباس پوشیدن آن‌ها در جشن ازدواج‌شان با واکنش‌‌های انتقادی و تعجب کاربران همراه شده است.
عروس و داماد چینی در جشن ازدواج‌شان به دلیل اضافه وزن عروس، حاضر به پوشیدن لباس‌های یکدیگر شدند. این عروس که از چاقی و اضافه وزن خود در لباس عروسی ناراحت بود با پوشیدن لباس داماد و بر تن کردن لباس عروس به تن داماد موجب شگفتی مهمانان شده و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی کاربران را نیز متعجب ساخت.
تعدادی از کاربران با لحن طنزآمیز این قبیل کارها را بازیگوشی‌های دخترانه می‌دانند و برخی رفتار عروس و داماد را از عوارض کرونا می‌دهند. کاربرانی اما کار آن‌ها را تایید می‌کنند و درباره متفاوت بودن، نظر مثبتی دارند و برخی دیگر از کاربران در مقابل مخالف این ایده هستند. جمعی از کاربران هم بر این باورند متفاوت بودن در خارج از ایران منطقی‌تر از متفاوت بودن در ایران است زیرا در ایران اکثرا برای متفاوت‌ شدن تلاش می‌کنند. کاربرانی نیز داماد را به خاطر قبول کردن پوشیدن لباس عروسی تحسین می‌کنند اما عده‌ای داماد را پذیرفتن چنین پیشنهادی سرزنش می‌کنند و او را نادان خطاب می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала