پاسخ رپر ایرانی به حواشی ایجاد شده ازدواجش با بانوی بازیگر پرحاشیه +عکس

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
امیر تتلو، رپر پرحاشیه ایرانی از رابطه احساسی خود و علاقه قلبی بین خود و سحر قریشی گفت.
به گزارش اسپوتنیک، اولین واکنش‌ها و پاسخ به سوالات کاربران از سوی رپر ایرانی، امیر تتلو که به تازگی از ازدواجش با سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی پرده برداشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. امیر تتلو در کانال تلگرام خود درباره علاقه‌اش به سحر قریشی و ادامه فعالیت‌های او در دنیای بازیگری و مهاجرت به مواردی اشاره داشته است.
او در پاسخ به طرفدارانش در چند پیام‌ گفت: "صحبت‌ها و تیترهایی می‌بینم که دائما نوشتید پس از این سرنوشت کاری خانم قریشی چه خواهد شد؟، می‌خواستید چی شود؟ ازدواج مگه جرمه؟ اگر هم فکر می‌کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشان می‌توانند به فعالیتش ادامه بدهد و من هیچ مشکلی با حرفه و هدف‌شان ندارم. اما از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشوند و در کارها لباس‌ها و فاصله‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع به ایشان تصمیم گرفته شود و نوع صحبت با ایشان در کارها و جلسه‌ها و مصاحبه‌ها از طرف یک خانم مجرد به شکل برخورد با یک خانم متاهل صورت بگیرد."
تتلو علت ازدواج با سحر قریشی را صرفا علاقه قلبی خود دانسته است و ضمن رد کردن شایعه کشف حجاب این بازیگر بیان کرد: "می‌خواهم بدانید که فکر نکنید ایشان به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران من را انتخاب کرده است، نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی. و به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی نبوده است. به همین منظور من سعی می‌کنم با این‌که او بازیگر خوبی‌ست و مسلما به درد ویدئوهای من می‌خورد، در ویدئوها و کارهای خودم از او استفاده نمی‌کنم که مشکلی برای کار او در ایران پیش نیاید. پس بی‌دلیل مسائل را با هم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال‌های بی‌خود حرف در دهان مسئولین نگذارید. در هر مملکتی وقتی که دو هنرمند پرطرفدار با یکدیگر وصلت می‌کنند کل کشور یه هفته جشن و پایکوبی بود و تبریک و آرزوی خوب می‌کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала