جنجال تبلیغات ممنوعیت کشیدن سیگار برای بانوان ایرانی +عکس

© Fotolia / Nitoسبگار الکترونیکی
سبگار الکترونیکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
ممنوعیت سیگار کشیدن برای بانوان در ایران سوژه داغ کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر در مورد ممنوعیت کشیدن سیگار فقط برای خانم‌ها و آزاد بودن آن برای آقایان، با واکنش‌های انتقادی کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
کاربری در این‌باره گفته است سیگار کشیدن را ممنوع کردند خیلی هم خوب و درست اما چرا این محدودیت فقط برای بانوان در نظر گرفته شده است؟! یعنی آقایان سیگار بکشند مشکلی نیست؟! کاربری دیگر نیز با لحن طنزآمیز و کنایه‌آمیز عنوان کرد: "چقدر شماها بدبین هستید مسئولان نمی‌خواستند پوست بانوان خراب شود به همین دلیل به می‌گویند که سیگار نکشند. تعدادی از کاربران نیز بر این باورند دولت به خاطر ماجرای‌ فرزندآوری به فکر سلامت بانوان افتاده است چراکه قرار است با چنین قوانینی موجب سلامتی فرزندان و مادران شوند. از طرفی برخی از کاربران آقا از سیگار کشیدن بانوان گله‌مند هستند و گمان می‌کنند اگر زنان سیگار نکشند به همسرشان رسیدگی بیشتر می‌کنند.
جمعی از کاربران معتقدند با توجه به مسائل اقتصادی و مشکلاتی که مردم جامعه‌ی ایران درگیر آن هستند و همه‌ی اعضای خانواده تحت تاثیر این موضوعات قرار دارند بانوان نیز به دلیل عدم تحمل وضعیت جامعه و مشکلات روحی به کشیدن سیگار روی آورند و این تبلیغات می‌تواند برای آنها هشدار باشد تا دست کم تعداد کمتری از بانوان سیگاری شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала