سفیر روسیه در آمریکا: تحریم‌های ضد روسی به بازارهای جهانی ضربه می‌زند

© Sputnik / Alexey Agarishev /  مراجعه به بانک تصاویر Посол РФ в США Анатолий Антонов
Посол РФ в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داد که تحریم های ضد روسی با تاثیری که بر بازارهای جهانی می گذارد، به مردم آمریکا ضربه می زند.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن گفت: اگرچه تحریم‌های غرب به ضرر بازارهای جهانی تمام شده و رفاه آمریکایی‌ها را زیر سوال می‌برد، اما نمی‌تواند مسکو را به تغییر سیاست خارجی خود وادار کند.
وی افزود: تردیدی وجود ندارد که تحریم‌های اعمال شده علیه مسکو به نظام مالی جهان و بازار انرژی ضربه می‌زند. آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیست و شهروندان عادی این کشور با تبعات کامل افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شوند. تحریم‌های ضد روسی مشکل را حل نمی‌کند.
روز گذشته، آمریکا تحریم های جدید علیه روسیه اعمال کرد که شامل دو بانک و شرکت‌های تابع آنها را شامل می‌شد. معامله اوراق قرضه دولت روسیه و تعامل اقتصادی با برخی از شهروندان این کشور هم ممنوع شد.
بایدن: آمریکا علاقه ای به درگیری با روسیه ندارد، اما از هر وجب از قلمرو ناتو محافظت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
بایدن: آمریکا علاقه ای به درگیری با روسیه ندارد، اما از هر وجب از قلمرو ناتو محافظت می کند
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده اند. رهبری جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داد. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است.
به گفته دنیس پوشیلین رئیس جمهور دونتسک اظهار داشت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به زودی به ارتش دستور می دهد تا حمله ای را در دونباس انجام دهد تا طرحی را برای حمله به جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند.
روز شنبه،۱۹ فوریه، رهبران جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی امضا کردند و سپس با درخواست به رسمیت شناختن به فدراسیون روسیه روی آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала